کد خبر 1568296
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
تصادف

رییس مرکز کنترل اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وی از رانندگان خواست هنگام تصادفات خسارتی از حادثه عکس و فیلم تهیه کرده و سپس با رعایت احتیاط خوردو ها را به منتهی الیه سمت راست راه هدایت کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت هستیم.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه شهید سلیمانی - صیاد، بابایی، روی پل امام علی (ع)، زین الدین- شمس آباد، علامه، شقایق، امام علی (ع)، جانبازان، شهید سلیمانی، صیاد شیرازی است و رسالت هم فعلاً بدون ترافیک است.

سرهنگ شریفی افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ پل جناح، آبشناسان _ اشرفی، همت بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغه، یادگار امام (ره)، شیخ فضل الله و حکیم پیامبر است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست هنگام تصادفات خسارتی از حادثه عکس و فیلم تهیه کرده و سپس با رعایت احتیاط خوردو ها را به منتهی الیه سمت راست راه هدایت کرده ه تا از به وجود آمدن ترافیک پشت سر تصادف خودداری شود. تاکید می‌شود فقط در تصادفات خسارتی رانندگان می‌توانند این اقدام را انجام دهند و در تصادفات فوتی و جرحی نباید خودروها را جابجا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس