کد خبر 1568372
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
دستگیری

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا تهران بودند که به ۲ مرد جوان سوار بر موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از شهروندان حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، در یک عملیات منسجم و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: کلیه مال باختگان شناسایی و متهمان به همراه پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چرا قیافه هاشونو نشون نمیدین؟
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      مگر نه اینکه دزد ابرو نداره و باید به مردم شناسانده بشه
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چرا از پشتشون عکس گذاشتین؟ از کجا بشناسیمشون؟
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    و البته چندروز دیگر جناب قاضی که معلوم نیست چه عقده ی ضداجتماعی داره اینارو راهی خیابان می کنه و کسی هم جرات نداره بگه چرا رهاشون کردی! تازه سیاست دستگاه قضا بر زندان زدایی ست که البته این امر صرفا برای سارقان مسلح و اوباش و قاچاقچیان اجرا میشه وگرنه یک کلمه تو دادگاه به قاضی بگو بالا چشم ات ابروست ببین چطور فی الفور دوسال حبس بدون ذره ای امکان عفو و مرخصی نصیبت میشه! عجیب نیست که سارقان حرفه ای و اوباش این اندازه قضات دوست ارند و زندان براشون حکم خونه ویلایی شمال کشورشون داره(اما از نیروی انتظامی همان اندازه متنفرند که مار از پونه)
  • حسین IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سرقت با زور اسلحه،حد اقل مجازات قطع چهار انگشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس