کد خبر 1568561
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
تهدیدات تو خالی نتانیاهو علیه حزب الله لبنان

نتانیاهو که این روزها با مخالفت‌های شدید مواجه است، بار دیگر تهدیدهای تو خالی علیه حزب‌الله لبنان را تکرار و بر ضرورت دور کردن آن از مرزها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت ما باید حزب الله را از مرزهای شمالی چه با زور و چه از راه‌های دیپلماتیک دور کنیم.

به گزارش خبرگزاری شهاب، در همین راستا، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در دیدار با سباستین لکورنو وزیر دفاع فرانسه در تل‌آویو اظهار داشت: حتی اگر حزب‌الله عملیات خود را متوقف کند ما تا زمانی که اوضاع امنیتی در مرزهای شمالی تغییر نکند، حملات خودمان را به جنوب لبنان متوقف نخواهیم کرد.

وی بار دیگر با تهدید لبنان افزود: جنگ با حزب‌الله برای اسرائیل دشوار و برای لبنان و حزب‌الله ویرانگر خواهد بود.

کوبیدن بنیامین نتانیاهو بر طبل جنگ با حزب‌الله، انتقاد یائیر لاپید رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

یائیر لاپید در این باره گفت: من به نتانیاهو پیشنهاد کردم که به جای کشمکش در زمان جنگ، با هم بنشینیم و موعدی را برای انتخابات مشخص کنیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس