کد خبر 1568571
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
احتمال تقابل ایران با تیم سوم یکی از گروه‌های جام ملت‌ها زیاد شد

تیم ملی فوتبال ایران در صورت صعود به عنوان صدرنشین به احتمال زیاد با تیم سوم گروه B روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق، عصر امروز دیدارهای گروه اول جام ملت‌های آسیا با برتری قطر مقابل چین و صعود تاجیکستان به دلیل پیروزی مقابل لبنان به پایان رسید.

در این گروه چین با ۲ امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رتبه سوم قرار گرفت و برای صعود به مرحله بعدی باید منتظر نتایج بازی‌های ۵ گروه دیگر بماند تا در صورت فراهم شدن شرایط، به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم شانس صعود به مرحله یک هشتم را داشته باشد.

با نگاهی به نتایج سایر گروه‌ها متوجه می‌شویم در حال حاضر اندونزی و بحرین که به ترتیب در رتبه سوم گروه D و E قرار دارند، با یک بازی کمتر شرایط‌شان بهتر از چین است.

در گروه‌های B، C و F هم تیم‌های سوریه، فلسطین و عمان که در حال حاضر با یک امتیاز تیم سوم گروه هستند باید روز آخر به مصاف قعرنشین گروه خود بروند و شانس بیشتری از چین برای صعود دارند.

در صورتی که تیم سوم گروه A حذف شود، ۵ حالت باقی می‌ماند که در چهار حالت از این گروه‌ها تیم ملی کشورمان در صورت صدرنشینی در گروهش باید در مرحله بعد به مصاف تیم سوم گروه B برود و فقط در یک حالت تیم ملی مقابل تیم سوم گروه F قرار می‌گیرد و آن هم حذف شدن تیم سوم گروه B است.

در این حالت احتمال بسیار زیادی وجود دارد تا در صورت باقی ماندن سوریه در رتبه سوم گروه B و صدرنشینی ایران، ۲ تیم در مرحله یک هشتم مقابل هم قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 1
    امیدواریم مقابل سوریه قرار نگیریم ، بازی با سوریه یعنی پنج شش مصدوم ، متاسفانه در تیم سوریه بازیکنانی هستند که مخالف و تشنه خون ما هستند
  • ایرانی با غیرت IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    به احتمال زیاد اول سوریه دوم عمان با برانکو !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس