کد خبر 1568749
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
مربی برزیلی در یک قدمی نیمکت قرمزها؛‌ چرا پرسپولیس به سراغ پاکتا رفت؟

نام سرمربی برزیلی سابق تیم ملی عربستان به عنوان گزینه نهایی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی غیر منتظره یحیی گل‌محمدی در پایان نیم فصل اول لیگ برتر به دنبال انتخاب جانشین وی است و بعد از گذشت ۲۰ روز از جدایی گل‌محمدی هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده است.

ابتدا از برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه‌ نهایی باشگاه یاد شد که این مربی کروات با توجه به حضور در جام ملت‌های آسیا به همراه تیم ملی عمان و بعد از دیدار با رضا دوریش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد علی‌رغم میل باطنی خود نمی‌تواند به این تیم باز گردد.

بیشتر بخوانید:

مانع بزرگ پرسپولیس برای توافق با سرمربی جدید

بعد از منتفی شدن حضور برانکو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با خوزه پیسرو سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه، پتکوویچ سرمربی سابق لاتزیو و تیم ملی سوئیس در کنار دی بیاسی سرمربی سابق اودینزه به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ وارد مذاکره شد.

با توجه به وضعیت این مربیان و شرایط کنونی سرخ‌پوشان حضور این سه مربی بر روی نیمکت پرسپولیس نیز منتفی شد. این در حالی است که باشگاه در کنار این سه نفر با دو مربی دیگر که گفته می‌شود از ابتدا گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس بودند وارد مذاکره شد.

یکی از گزینه‌ها مارکوس پاکتا سرمربی سابق تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال است. او که سابقه پررنگی در فوتبال آسیا دارد به توافقات مهم و خوبی با قرمزها دست پیدا کرده است.

اما سوال این است که چرا مدیران باشگاه پرسپولیس به سراغ این گزینه رفتند. بعد از معرفی این مربی برزیلی به باشگاه و تماس‌های که بین طرفین رد و بدل شده پاکتا تقریبا با تمامی شروط باشگاه از جمله مبلغ پیشنهادی برای هدایت این تیم موافقت کرده است.

پاکتا با پیشنهاد باشگاه مبنی بر همکاری با دستیاران کنونی از جمله اوسمار ویرا و پپه لوسادا به توافق رسیده و همین موضوع سبب شده تا حضور این مربی برزیل در نیمکت پرسپولیس محتمل‌تر باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس