کد خبر 1569231
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
گانتز: جنگ در غزه برای بقای اسرائیل است

عضو کابینه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در سخنانی گفت که جنگ این رژیم در غزه برای بقای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که این رژیم برای بقای خود میجنگد و مصمم‌تر و مقاوم‌تر است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «بازگرداندن ربوده شدگان وظیفه کابینه است و هیچ تضادی با چیره شدن بر حماس در غزه ندارد و به جنگ با هدف بازگرداندن ربوده شدگان به خانه‌هایشان ادامه خواهیم داد».

گانتز اضافه کرد: «اگر طرح‌های واقعی وجود داشته باشد، قادر به تصمیم‌گیری‌های سخت هستیم».

این در حالی است که رسانه‌های عبری پس از نبرد سنگین اخیر در خان‌یونس که به اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی موجب کشته شدن دست‌کم ۲۴ نظامی اسرائیلی شده، اعتراف کردند که امکان «تحقق پیروزی بزرگ و قاطع» در مقابل حماس و آزادی اسرای اسرائیلی با تداوم عملیات نظامی وجود ندارد.

روزنامه هاآرتص در سرمقاله شماره امروز خود نوشت که حماس حتی «احساس شکست» نیز نمی‌کند و پیشنهاد اسرائیل برای آتش بس دو ماهه و تبعید مقامات ارشد خود از غزه به کشورهای دیگر در ازای آزادی گروگان‌ها را رد کرده است.

این روزنامه در ادامه به مصاحبه وزیر کابینه جنگ «گادی آیزنکوت» استناد کرد که وی هرگونه امکان آزادی گروگان‌ها از طریق اقدام نظامی را رد و تاکید کرد که «امکان بازگرداندن گروگان‌ها بدون دستیابی به یک توافق [تبادل اسرا] در آینده نزدیک غیرممکن است» و هر کسی که غیر این را بگوید، «دروغ» گفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 1
    و ان شاء الله این بقا برای شما محقّق نخواهد شد و سرنوشت شما زوال و نابودی است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس