‌

رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه رقابت های انتخاباتی متمرکز بر ارائه ایده برای حل مسائل کشور باشد، بر نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی فرآیند رای‌گیری تاکید کرد.

به گزارش مشرق، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، با اشاره به حساسیت استراتژیک و فراوانی شعب در استان تهران گفت: اجرای فرآیند انتخابات در تهران به دلیل تمرکزی که این استان وجود دارد بسیار مهم است و دستگاه های مسئول از ماه های گذشته درحال فراهم سازی زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز هستند.

وی با بیان اینکه دشمن همه ظرفیت خود را به صورت تمام وقت علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است، تاکید کرد: دشمن تمام توان خود را برای تبلیغ علیه انتخابات و ناامید کردن مردم از مشارکت به کار بسته است و یکی وظایف ما نمایان کردن توطئه های رسانه ای دشمنان و روشنگری است.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: راهبرد رسانه‌ای در انتخابات می‌تواند تبدیل کردن تهدید هجمه های رسانه های دشمن علیه انتخابات به فرصت آگاهی بخشی و جهاد تبیین باشد که تحقق این مهم نیازمند نقش آفرینی همه نخبگان و صاحبان تریبون در میدان جهاد تبیین و روشنگری است.

شاهچراغی برگزاری جلسات و نشست های انتخاباتی با حضور اقشار مختلف مردم را مهم و کاربردی دانست و گفت: گفتگوهای انتخاباتی اگر متمرکز بر ارائه ایده برای حل مسائل مردم باشد آن زمان تاثیر انتخابات در تحول کشور بهتر درک می شود و در مشارکت هم موثر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاب کشور ادامه داد: رقابت های انتخاباتی باید برای حل مشکلات مردم باشد و با حضور مردم و مشارکت قوی است که تشکیل یک مجلس قوی و تقویت مسیر پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: برابر ماده ۱۱ قانون انتخابات هر فرد حائز شرایط اخذ رای که یکی از پنج مدرک هویتی را همراه داشته باشد برای یک نوبت امکان شرکت در انتخابات و رای گیری را دارد که لازم است اهتمام بیشتری در اطلاع رسانی شرایط و فرآیند رای گیری به مردم صورت گیرد.

شاهچراغی با اشاره به بکارگیری تمام ظرفیت کشور برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اتخاذ و رصد و نظارت میدانی برای اجرای مطلوب انتخابات در حال انجام است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    5 1
    این کار غیرقانونیه
  • TR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    5 1
    ولی برای یه وام چندر غازی باید همشون باشه
  • CA ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    8 1
    با کارت کتابخانه، استشهاد محلی و.... باید بشه !!!مگه چه اشکالی داره، وا..
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    1 0
    این کار غیر قانونیه و شائبه رای الکی رو زیاد میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس