کد خبر 1569911
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
گواردیولا: از رفتن کلوپ خوشحالم؛ حالا دیگر «بهتر می‌خوابم و کابوس نمی‌بینم!»

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با اشاره به تایید خبر جدایی همتای وی در لیورپول در پایان فصل، با تمجید از مرد آلمانی نیمکت سرخ‌های آنفیلد گفت که با رفتن او «بهتر می‌خوابد»!

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که به همراه این تیم در جریان ۹ سال حضور در انگلیس، لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرجام و جام جهانی باشگاه‌ها را فتح کرده است، اعلام کرد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

لیورپول با کلوپ خود را به عنوان رقیب اصلی سیتی و پپ گواردیولا معرفی کرد و حالا مرد اسپانیایی نیمکت سیتیزن‌ها اذعان کرد که از رفتن کلوپ خوشحال است!

گواردیولا گفت: با رفتن او، خواب بهتری خواهم داشت. روزهای قبل از بازی با لیورپول تقریبا همیشه کابوس‌وار بود. البته دلم برای او تنگ خواهد شد. مثل همه من هم از این خبر شوکه شدم.

وی افزود: حس می‌کنم بخشی از منچسترسیتی با رفتن کلوپ گم خواهد شد. نمی‌توانیم بدون او و لیورپول، اینجا بودن را تعریف کنیم. لیگ برتر انگلیس با او تعریف می‌شود. آنها بزرگ‌ترین رقیب ما بودند و شخص کلوپ از زمانی که در بورسیا دورتموند بود و من در بایرن مونیخ بودم، بزرگ‌ترین رقیب من بوده است.

مرد اسپانیایی ادامه داد: فکر می‌کنم لیگ جزیره، کاریزما، شخصیت و سبک بازی تیم او را از دست خواهد داد. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

کلوپ پس از اعلام جدایی گفته بود که برای ادامه دادن به عنوان سرمربی لیورپول، انرژی کافی و مورد نیاز را ندارد. گواردیولا اما می‌گوید که بعد از بیش از هفت سال در ورزشگاه اتحاد، هنوز تمدید قراردادش با سیتی را رد نکرده است و در ادامه با لحنی شوخ گفت که باور دارد یک روز دوباره کلوپ را در محوطه فنی ملاقات خواهد کرد.

وی گفت: می‌دانم که این اتفاق می‌افتد. شاید در این ۱۰ ساله نیاز داشته باشد که تجدید قوا کند. با شخصیت و انرژی که از او سراغ دارم، حس می‌کنم که برمی‌گردد. فرقی نمی‌کند تیم ملی یا تیم‌های باشگاهی اما برمی‌گردد. فوتبال به شخصیتی مثل او نیاز دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس