کد خبر 1569969
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
مستخدم کمپ ترک اعتیاد خودش گل کشید و قاتل شد!

مستخدم کمپ ترک اعتیادی که متهم است مرد معتادی را کتک زده و او را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها ادعا کرد: گل مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم.

به گزارش مشرق، مستخدم کمپ ترک اعتیادی که متهم است مرد معتادی را کتک زده و او را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها ادعا کرد: گل مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم.

چندی قبل بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد جوانی به نام فرید روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت معتاد به مواد مخدر بوده و چند روز قبل در حالی که وضعیت جسمی مناسبی نداشته است، برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. همچنین مشخص شد وی از کمپ ترک اعتیاد به بیمارستان منتقل شده و آثار ضرب و جرح هم روی بدنش نمایان است.

مأموران پلیس در تحقیقات دریافتند وی از سوی فرد یا افرادی در کمپ مورد شکنجه قرار گرفته و به قتل رسیده است، بنابراین مأموران در بررسی‌های میدانی چند نفر از مستخدمان کمپ را بازداشت کردند و پس از بازجویی‌های فنی متوجه شدند قاتل مرد جوان تحصیلکرده‌ای به نام اردلان است که از مدتی قبل در کمپ مشغول کار است.

متهم ابتدا در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد، اما چند روز بعد وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد، به قتل اعتراف کرد. وی گفت: «من لیسانس روان‌شناسی دارم. تا قبل از اینکه معتاد به مواد مخدر شوم، زندگی‌ام خوب بود. دو سال قبل معتاد شدم و برای اولین بار به کمپ رفتم و ترک کردم، البته من دوباره شروع به مصرف مواد کردم و در کمپ هم مشغول کار شدم.»

وی درباره روز حادثه گفت: «چند روزی بود فرید را برای ترک اعتیادش به کمپ آورده بودند. او معتاد به شیشه بود و خیلی اذیت می‌کرد. مسئول کمپ به من گفته بود به او دارو بدهم، اما هر وقت سراغش می‌رفتم تا داروهایش را به او بخورانم، مقاومت می‌کرد. روز اول هر طوری بود به او دارو دادم، اما روز دوم هر چقدر اصرار کردم دارو نخورد. حال خوبی نداشتم و از طرفی هم گل کشیده بودم که عصبانی شدم و او را کتک زدم. من قصد نداشتم او را به قتل برسانم و فقط برای اینکه او را بترسانم تا از من حساب ببرد، کتکش زدم. وقتی حالش بد شد، او را به بیمارستان رساندیم، اما فکر نمی‌کردم فوت کند.»

متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 1
    اعدام های خیابانی دوباره برگردد
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      2 0
      به جاش امنیت داریم
  • حمیدرضا IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    0 0
    اردلان مدرک داشته اما درک نداشته!!!ا
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 1
    تف به قبر اونی که گفت معتاد مجرم نیست مریض است و با حرفهای به ظاهر قشنگ و با باطن شیطانی تعداد معتادان را زیاد کرد لعنت لعنت هزار لعنت - کجان این ادم ها می یان یک غلطی می کنن و هیچ پاسخگوی کارهاشان نیستن ترفیع هم می گیرن بگیرن این ادم ها را اعدام کنید که دفعه دیگه هر کی خواست نظری طرحی بدهد اول فکر کند
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      1 1
      کسی که میگه معتاد بیمار نیست مجرمه هیچ درکی از مقوله اعتیاد نداره.کسی که فکر میکنه یه جمله باعث زیاد شدن معتادان شده واقعا اسکله.اینا همونیین که میگفتن تلگرامو فیلتر کنید دلار میاد پایین
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 1
    معتاد بیمار نیست ، مجرمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس