مسلمانان آمریکاجلسه استماع ستاد انتخاباتی بایدن را رد کردند

رأی دهندگان عرب و مسلمان در میشیگان به دلیل حمایت دولت بایدن از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه جلسه استماع ستاد انتخاباتی جو بایدن را رد کردند.

به گزارش مشرق، رأی دهندگان عرب و مسلمان در میشیگان جلسه استماع ستاد انتخاباتی جو بایدن، رییس جمهور فعلی آمریکا را که برای بعدازظهر جمعه تعیین شده بود، به دلیل حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه رد کردند.

اعضای کمپین انتخاباتی بایدن با رهبران محلی در منطقه‌ای از میشیگان، محل زندگی بزرگترین جمعیت عرب زبان کشور تماس گرفتند تا با اعضای جامعه عرب و مسلمان جلسه‌ای ترتیب دهند تا بتوانند در مورد نگرانی‌های رأی دهندگان، به ویژه جنگ در غزه گفتگو کنند.

برخی از رهبران عرب و مسلمان ساکن ایالات متحده در ابتدا امیدوار بودند که از این نشست استفاده کنند تا نگرانی‌های خود را در مورد حمایت کاخ سفید از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز کنند. اما به گفته منابع بسیاری از اعضای جوامع عرب و مسلمان آمریکا در مورد این جلسه تردید داشتند یا به طور کامل از بررسی چنین جلسه‌ای خودداری کرده‌اند و بدین ترتیب جلسه از دستور خارج شده است.

به گفته منابع خبری این نشست قرار بود جولی چاوز رودریگز، مدیر کمپین انتخاباتی بایدن و ۱۰ تا ۱۵ مقام منتخب عرب آمریکایی و نمایندگان سازمان‌های اجتماعی بزرگ عرب و مسلمان آمریکا را گرد هم بیاورد. هدف عمده از این نشست نیز نشان دادن پتانسیل حضور قابل توجه رأی دهندگان عرب و مسلمان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا بوده است.

گفته می‌شود پس از تماس با رهبران عرب و مسلمان جامعه آمریکا، آن‌ها تصمیمات خود را به صراحت اعلام کرده‌اند و هیچ برنامه‌ای برای رأی دادن نداشتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس