کد خبر 1570438
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
ارتش صهیونیستی دوباره به شمال غزه نیرو می‌فرستد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گزارش داد که ارتش قصد دارد به بهانه بازگشت رزمندگان حماس به شمال غزه، بار دیگر نیروی زمینی به آن منطقه اعزام کند.

به گزارش مشرق، باوجود افزایش روزافزون تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در تهاجم زمینی به نوار غزه و افزایش انتقادات خانواده‌های اسرای صهیونیست از کابینه تل‌آویو به‌دلیل نپذیرفتن آتش‌بس، اکنون از اعزام نیروی زمینی جدید به شمال غزه خبر می‌رسد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) گزارش داد که حضور نظامی این رژیم در شمال نوار غزه قرار است طی هفته‌های پیش رو افزایش یابد و دلیل آن نیز بازگشت نیروهای جنبش مقاومت حماس به آن مناطق است.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد چندین حمله گسترده و محدود به بخش‌های مختلف از شمال نوار غزه انجام دهد تا از بازگشت رزمندگان مقاومت به آن مناطق جلوگیری کند.

به نوشته وبگاه «جروزالم پست» به نقل از این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که حدود ۲ هزار نیروی حماس در شمال نوار غزه حضور دارند و نشانه آن نیز شلیک راکت از آن مناطق به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در روز یکشنبه برای اولین‌بار طی یک ماه اخیر است.

ارتش اشغالگران همچنین وقوع درگیری‌های مسلحانه در شمال نوار غزه بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته را دلیلی بر حضور و هدایت نیروهای حماس توسط فرماندهی این جنبش در شهر غزه می‌داند.

این در حالی است که پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی «تیپ کریاتی» را که در شمال و شرق شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه مستقر بود، خارج کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    باید با اسراییل جنگید، ظلم با خاله بازی برطرف نمیشه
  • ناشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    رژیم صهیونیستی حرف زور را می فهمید فقط زور .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس