کد خبر 1570542
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
ستایشی: برای منافقین اعلان قرمز صادر شده است

سخنگوی قوه قضائیه از صدور اعلان قرمز برای گروهک تروریستی منافقین از سوی پلیس اینترپل خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از قوه قضائیه، روند برگزاری جلسات دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی ادامه دارد.

این گروهک تروریستی طی چهار دهه گذشته دست به جنایت‌های متعددی علیه مردم ایران زده و هزاران نفر از شهروندان ایرانی را به شهادت رسانده است.

در این رابطه مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه ضمن اشاره به اینکه برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده منافقین، مطالبه چندین ساله مردم ایران است، گفت: همان‌طور که در کیفرخواست قرائت‎شده از سوی نماینده دادستان مطرح شد، برای منافقین از سوی پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر شده است.

ستایشی با بیان این‎که این‌ افراد براساس اعلان قرمز تحت تعقیب بین‌المللی هستند، اظهار کرد: هرجا اقتضا و شرایط دستگیری اعضای گروهک تروریستی منافقین و دلالت‎شان فراهم شود، دستگیر شده و به کشور بازگردانده خواهند شد.

سخنگوی قوه قضاییه در بخشی دیگر تاکید کرد: دستگاه قضا بدون مسامحه و با جدیت از همه ابزارهای قانونی و حقوقی برای استیفای حقوق ملت ایران استفاده می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس