کد خبر 1570904
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
منتفی شدن بازگشت علیپور به پرسپولیس؛ اوسمار مهاجم جدید را معرفی می‌کند

مهاجم جدید سرخ‌پوشان را سرمربی برزیلی این تیم معرفی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به مشکل پرسپولیسی در امر گلزنی در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، این باشگاه در تلاش است تا خط حمله خود را در پنجره زمستانی تقویت کند.

این باشگاه ابتدا به سراغ جواد آقایی‌پور مهاجم ۲۴ ساله و گلزن باشگاه استقلال خوزستان رفت که بعد از چند دوره مذاکرات این دو باشگاه با هم به توافق نرسیدند تا حضور این مهاجم گیلانی در بین سرخ‌پوشان منتفی شود.

هفته گذشته باشگاه پرسپولیس بعد از توافق با عیسی آل‌کثیر، از این بازیکن رونمایی کرد اما این باشگاه همچنان در تلاش است تا یک بازیکن دیگر در خط حمله به خدمت بگیرد. از همین رو این باشگاه با علی‌ علیپور مهاجم سابق و گلزن خود که در باشگاه ژیل‌ویسته پرتغال توپ‌ می‌زند، مذاکرات داشت که با به بن‌بست خوردن این مذاکرات، بازگشت مهاجم سابق سرخ‌پوشان در این تیم منتفی شد.

با منتفی شدن بازگشت علیپور به پرسپولیس این باشگاه همچنان به دنبال جذب مهاجم خواهد بود. از همین رو قرار است که اوسمار ویرا سرمربی جدید این تیم بعد از جلسه با رضا درویش مهاجم مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرده تا آنها مقدمات لازم برای حضور مهاجم موردنظر سرمربی برزیلی این تیم را فراهم کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    افرین به درویش
  • محمدپرسپولیسی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    الهی شکرت که نیومد،چندسال توپرسپولیس فیکس بازی کردبازیکن نشداگه اون همه به چوبی هم بازی میدادن الان اروپابازی میکرد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس