کد خبر 1571067
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
ایجاد و رعب و وحشت برای شهروندان فقط برای قدرت‌نمایی و کری‌خوانی

اراذل اوباش با ایجاد شرارت وقمه کشی در محلات و اسیب رساندن به اموال برای قدرت نمایی و کری خوانی بین خودشان باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌شوند.

به گزارش مشرق، اراذل اوباش یکی از عوامل ناامنی محلات هستند که با شرارت و قمه کشی علاوه بر به خطر انداختن جان مردم و و ایجاد ناامنی به اموال شهروندان هم آسیب می‌رسانند.

علت بسیاری از این شرارت‌ها اختلافات درونی گروه‌های اراذل و اوباش و یا قدرت نمایی با هدف کسب جایگاه اجتماعی در میان مردم محلات است.

این گروه از افراد عمدتاً تلاش می‌کنند تا با انجام برخی اقدامات میان اهالی محلات به عنوان بزرگ و صاحب قدرت شناخته شوند تا از این مسیر به امیال غیرانسانی و جرم گونه خود برسند.

دستگیری اشراری که با قمه کری‌خوانی کردند +عکس

خودروهای مختلف شهروندان به واسطه شرارت عده‌ای از اوباش در جنوب غرب تهران دچار خسارت شده است؛ به واسطه بازسازی صحنه نقش هر کدام از اشرار در این مورد مشخص می‌شود.

این اشرار به وسیله شمشیر و قمه در ساعات ۲ و ۳ بامداد خودروهای شهروندان مختلف را تخریب کردند؛ خودروهای تخریب شده و لیدر اصلی این شرارت در صحنه حضور دار تا نقش از کدام از اشرار را بگوید.

پنج متهم در این شرارت و قدرت‌نمایی حضور داشتند که چهار نفر آنها به زندان منتقل شده‌اند و یک نفر که دعوت کننده و لیدر اصلی آنها بود در صحنه بازسازی حضور داشت.

آنها خودروهای مترددین و حتی خودروهای پارک شده را تخریب کردند. لیدر این باند سوابق عربده‌کشی، چاقوکشی و موضوعات مشابه را از زمان کودکی داشته است.

دستگیری اشراری که با قمه کری‌خوانی کردند +عکس

چهار دستگاه خودروی تخریب شده در صحنه وجود دارند ولی تعداد دیگری از شهروندان هم به واسطه ترس ایجاد شده هنگام حمله صحنه را ترک کرده بودند؛ این موضوع طی چند هفته اخیر رخ داده و قمه‌ها و شمشیر متهمان نیز کشف و ضبط شده است.

پلیس و قوه قضائیه با یکدلی و همکاری با یکدیگر، با متهمان و اراذل اوباش به شدت برخورد می‌کند و هنگام مشاهده و شناسایی این قدرت‌نمایی ها در وهله اول با گلوله پلیس مواجه می‌شوند.

یکی از شاهدان حاضر در صحنه گفت: ساعت ۲ و نیم شب بود با ماشین همراه خانواده در حال گذر از آنجا بودیم که ۵ یا ۶ نفر دیدیم که در وسط خیابان با قمه و شمشیر قدرت نمایی می‌کردند، موتورسیکلت و خودروهایشان را هم در اطراف پارک کرده بودن و خوشان پیاده هر خودرویی که عبور می‌کرد و همچنین خودروهای پارک شده با قمه و شمشیر مورد ضربه قرار می‌دادند ما در لحظه از ترسمان برای اینکه به ما حمله نکنند سریع فرار کردیم.

دستگیری اشراری که با قمه کری‌خوانی کردند +عکس

متهم این پرونده که خودرو شهروندان را تخریب کرده می‌گفت: از بچگی دعوا کردم و حالا ۲۹ سال دارم، ولی هیچکدام از من و دوستانم سابقه‌دار نیستیم.

از چند سال قبل مشکل قبلی با چندین نفر داشتیم، کسی با ما کاری نداشته باشد ما هم کاری نداریم آن شب هم تو حال خودمان نبودیم و عصبانی بودیم.

پنج نفری ساعت دو صبح این کار را انجام دادیم؛ خودمان هم خانواده داریم ولی در حال خودمان نبودیم.

چون در حال خودم نبودم یادم نیست چند خودرو را تخریب کردم دوستانم برای هدایت من آمده بودند ولی موفق نشدند؛ شرمنده هستم و اشتباه کردم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 9
  • شهروند IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    22 0
    آقای قاضی مجازات اشرار واوباش بازدارنده وعبرت آموز نیست امنیت مردم اهمیت بیشتری داشته باشد
  • هوشنگ IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    خخخخخ
  • مسیحا IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    53 0
    لعنت به تولید کنندگان این ارازل حرام لقمه.....
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      8 0
      و همچنین لعنت بر تولید کنندگان مشروبات الکلی اکثر اراذل وقتی مشروب میخورن دست به چنین جنایاتی میزنند وگرنه هیچ آدمی در حالت عادی و طبیعی چنین کاری نمیکنه
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    18 1
    دم قوه قضاییه گرم ....واقعا خسته نباشید
    • مهراب بیگدلی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      19 0
      نه بابا کار قوه قضاییه نیست که ، دستگیری اینها کار پلیس است قوه قضاییه چهار تا قاضی کم سن سال مغرور فردا این ها را آزاد میکند
  • hl IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    12 3
    لعنت به افساد طلبان پست که برای رای گرفتن به ترویج فساد و فحشا روی آوردن
  • DE ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    17 4
    این اراذل و اوباش ستون فقرات و کل داشته های اغتشاشات و اغتشاشی های زن زنندگی بردگی هستند با دستگیری هر اراذل و اوباشی یک نفر از اغشاشیدن محروم میشود. جالب اینجاست که این لجن های متعفن وقتی پلیس را میبینند لز ترس سریعا در خودشان اغتشاش میکنند و مانند موش در سوراخی میخزند.
  • حسن روحانی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    12 3
    خواهر و مادرشون رو اسیر کنید.
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    14 0
    ابن کثافتهای گردن کلفت را در زندان مفت خوری کرده و گستاخترش نکنند . اینها را در اردوگاهها در شرایط سخت نگهداری و بیگاری کشند تا غلط کنند با ابا و اجدادشان در جامعه اوباشگری کنند .
    • کریم US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 0
      فقط اعداااااام
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    18 0
    اینها باید قطع دست شوند
  • آراز IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    9 0
    اعدام برای اینها بهترین کاره تا ریشه کن بشن. بخدا کسی که در دام این افراد افتاده میدونن من چی میگم. بچه هفت هشت ساله چه گناهی کرده که تا اخر عمر باید اون وحشت همیشه جلو چشماش باشه
  • حمید IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    14 0
    دست و پایشان را بشکنید، تا از این کارها نکنند. امنیت در جامعه خیلی گران است، نباید ارزان از دستش داد.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    5 0
    نمی دونم چرا این اراذل و اوباش فکر می کنن خیلی قدرتمند هستند والا چه چاقو دست بچه هم بدی به خاطر اینکه عقلش نمی رسه و معلوم نیست چه حرکتی بکنه همه ازش فرار می کنن، شجاعت آدمها در جنگ تن به تن با دشمن مشخص میشه
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    15 0
    توبه گرگ فقطه مرگه
  • DE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 0
    مدت زندان و جریمه شون رو تبدیل به کار در قسمت های صاف کاری خودرو بکنید تا مدت زمان زندانشون رو باانجام کار پرداخت کنند. کارسخت بهترین هدیه تربیتی به این دسته جماعت اوباشه تا ادم بشن.
  • ... IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    2 0
    لات هم لاتهای قدیم مالو ناموس مردم براشون اهمیت داشت نگاه چپ به دختر محلشون میکردی شقه ات میکردن اینا لات کوچه های خلوتن نصف شبی اومدن ماشین مردمو زدن یابو اگه جرات داشتی زنگ میزدی به طرفت میومد دعوا میکردی نکه زنو بچه مردمو تو ماشین بترسونی دستاشو بشکنید
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    15 0
    واقعاً مسخره س !!!! شرمنده هستم و اشتباه کردم !!!! حتماً قاضی پرونده تحت تأثیر این کلمات قرار گرفته و با رأفت اسلامی !!!! با این وحوش دوپا برخورد میکند ! اگر بر اساس حدود الهی با این خوک صفتان برخورد شود مایۀ عبرت دیگران شده و ریشه شان میخشکد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس