کد خبر 1571216
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
وزیر، فتیله خطیر و درویش را پایین کشید!

مدیریت در دو باشگاه بزرگ پایتخت همیشه کاری دشوار و پردردسر بوده است و کسانی که این مسئولیت سنگین را قبول می‌کنند به‌خوبی از عواقب آن آگاهند.

به گزارش مشرق، این روزها مدیران عامل این دو باشگاه زیر تیغ تیز انتقادات قرار دارند و به‌شدت از سوی هواداران تحت فشارند. در پرسپولیس انتخاب جانشین برای یحیی گل‌محمدی به چالشی دشوار برای درویش تبدیل شد و درنهایت انتصاب اوسمار ویرا، دستیار برزیلی او صدای هواداران را درآورد و باعث شد آنها به شدت از عملکرد تیم مدیریتی باشگاه عصبانی شوند.

درحالی‌که چند روزی در فضای رسانه‌ای این انتخاب عجیب مورد نقد قرار می‌گرفت آتش زیر خاکستر در تیم رقیب نیز دوباره شعله‌ور شد و چالش‌های خطیر با نکونام که از همان ابتدای فصل آغاز شده بود و چندین بار به شدت فضای تیم را تحت تاثیر قرار داده بود دوباره بالا گرفت. باز هم در مهلت نقل و انتقالات این خطیر بود که با عدم توجه به لیست خرید کادر فنی هنوز منفعلانه در خرید بازیکن جدید عمل می‌کند و مصاحبه جنجالی روز دوشنبه نکونام نشان داد که اختلافات طرفین نه‌تنها برطرف نشده بلکه اوضاع بحرانی است.

در چنین اوضاعی هواداران آبی به‌شدت مشغول انتقاد از مدیرعامل باشگاه خود هستند و این شرایط اصلا به سود تیمی که نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان برده نیست. مدیران سرخابی اگر راه مدیریت کردن را بلد نیستند شاید بهتر باشد مدتی مدیریت نکنند تا شاید این حواشی کمتر شود!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس