بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود واقع در سراسر کشور به¬شرح جداول ذیل را از طریق مزایده سراسری، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره¬گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

* تاریخ انتشار مزایده در سامانه ستاد: ساعت ۸ صبح روز یکشنبه به¬تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵.

* آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: ساعت ۱۹ روز پنجشنبه به¬تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶.

* آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت ۱۷ روز دوشنبه به¬تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷.

* تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهادی: ساعت ۸ روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸.

* تاریخ بازدید: از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه به¬تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ لغایت ساعت ۱۵ روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ بازدید در ایام برگزاری مزایده همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۱۵ و پنجشنبه¬ها تاساعت ۱۲ مقدور می باشد.)

نحوه فروش: نقد / نقد و اقساط

* توجه : لطفاً به اصلاحات احتمالی مزایده که در نوبت دوم آگهی که در روز دوشنبه به¬تاریخ 1402/۱۲/23 در جراید کثیرالانتشار منتشر و یا در سایت بانک سپه به‌نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir مندرج می¬گردد و تا پایان آخرین مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می باشد، توجه فرمایید.

توضیحات و شرایط:

۱. متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می توانند هماهنگی¬های لازم را به عمل آورند.

۲. شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مقدور می¬باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان¬پذیر می باشد.

۳. علاقمندان به شرکت در مزایده می¬بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت نام سامانه ستاد با شماره ۱۴۵۶ تماس و یا به آدرس اینترنتی www. setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.

بانک سپه – اداره کل املاک

مزایده سراسری املاک تملیکی و مازاد برنیاز بانک سپه (نوبت اول)

شماره میم الف:4321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس