کد خبر 1566232
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی یک مرحله ای با موضوع "خرید خدمات خودرویی با راننده جهت ماموریت اداری کارکنان وزارت" به شماره ۲۰۰۲۰۰۰۰۰۵۰۰۰۰۲۶ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت بر خط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را بعمل آورند .

نشانی مناقصه گزار: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه شهید قدوسی(قصر)، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورودی شماره۷، ساختمان معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، طبقه ۲، اداره کل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادها.

تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد : ساعت ۰۸/۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴

مهلت زمانی دریافت اسناد فراخوان : از ساعت ۰۸/۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ لغایت ساعت ۱۰/۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷

مهلت زمانی ارسال پاسخ اسناد ارزیابی کیفی : ساعت ۱۰/۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

تاریخ گشایش پاکات (ارزیابی کیفی) : رأس ساعت ۱۳/۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۴۰۲/۱۱/۱۱

نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار براساس آئین نامه تضمین معاملات دولتی به مبلغ ۹.۶۰۷.۲۱۱.۰۰۹ ریال به صورت ارائه فیش واریز نقدی به حساب جاری ۵۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۴۷۱۰۷۱۴۰۲۱۴ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام حساب تمرکز وجوه سپرده بنام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا ارائه یک فقره ضمانتنامه بانکی معتبر غیر قابل انتقال و قابل تمدید به مبلغ فوق بدون قید و شرط مطابق با آیین نامه تضمین در معاملات دولتی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۱۴۰۱۳ تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس۱۴۵۶-۰۲۱

شرایط شرکت در مناقصه :

- دارا بودن گواهی صلاحیت ازوزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی(در زمینه امور حمل نقل درون شهری و برون شهری) و ارائه گواهی تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاری از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی الزامی می باشد.

- موسسات/شرکت ها باید دارای مجوز حمل و نقل درون شهری و برون شهری باشند و این موضوع می بایست در اساسنامه (موضوع فعالیت) آنان درج شده باشد.

اداره کل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادها

شماره میم الف ۴۰۱۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس