کد خبر 1571955
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
سایه بلند اخراج بر سر مانچینی

با وجود عذرخواهی دوباره روبرتو مانچینی از رفتارش پس از دیدار برابر کره جنوبی این احتمال وجود دارد که او از کارش برکنار شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عربستان با آنکه نمایش خوبی در دیدار برابر کره جنوبی داشت اما گلی که در آخرین ثانیه‌ها دریافت کرد باعث شد تا بازی به پنالتی کشیده شود و در نهایت تیم مانچینی بازنده این رقابت حساس شود.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان رفتار جنجالی در دیدار برابر کره جنوبی از خود نشان داد و قبل از آنکه ضربات پنالتی به پایان برسند زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت و همین رفتار باعث شد تا انتقادهای زیادی از این مربی باتجربه صورت بگیرد. با آنکه مانچینی دوبار از رفتارش عذرخواهی کرد و آن را اشتباه دانست اما اخراج هنوز او را تهدید می‌کند.

روزنامه سعودی‌اسپورت عربستان اعلام کرد به‌زودی قرار است فدراسیون فوتبال عربستان جلسه‌ای را با روبرتو مانچینی برگزار کند و چنانچه جلسه با این سرمربی به‌خوبی پیش نرود مانچو از کار برکنار خواهد شد.

طبق اعلام سعودی‌اسپورت احتمال جریمه مالی و اخراج مانچینی زیاد است و همه چیز بستگی به جلسه او با رئیس فدراسیون فوتبال دارد که قرار است به‌زودی برگزار شود.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، از منتقدان اصلی رفتار روبرتو مانچینی بعد از دیدار برابر کره جنوبی بود و گفت که انتظار چنین رفتاری را نداشت.

اخراج مانچینی هزینه زیادی را روی دست فدراسیون فوتبال عربستان خواهد گذاشت؛ چرا که او گران‌ترین مربی حال حاضر فوتبال جهان است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس