سردار شریف: بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) نه‌تنها ایران را از حلقوم‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بیرون کشید بلکه دین و احکام اسلامی را به عرصه مدیریت کشور و منطقه وارد کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در همایش بزرگ « جهاد تبیین و روایت» که با حضور کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی درحسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست یک زلزله سیاسی عمیق در دنیای کنونی به وجود بیاورد.

وی بر لزوم تامل و تعمق بر رفتار پیامبرگونه ایشان تاکید و بیان داشت: به واسطه فعالیت‌ها، مجاهدات‌ و مبارزات ایشان ابنای بشر در دنیای معاصر توانستند یک رفتار پیامبرگونه را از فردی هم‌عصر خود مشاهده کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در تاریخ از مردان بزرگی نام برده شده است که به واسطه درک بالای سیاسی، بینش عمیق اجتماعی، شجاعت و مردم‌داری توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند و کشور را مدیریت کنند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی نه‌تنها کشور ما را از حلقوم‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بیرون کشید بلکه دین و احکام اسلامی را به عرصه مدیریت کشور خودمان و منطقه وارد کرد.

سردار شریف با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک طرح نو و حرکت جدیدی را در جهان شکل داد، گفت: ‌استکبار جهانی دو بلوک را در جهان ایجاد کرده بود و دنیا را بین دو قدرت شرق و غرب تقسیم کرده بود و به تدریج درصدد بودند بلوک شرق را نیز حذف کرده و خود یکه‌تاز شوند ولی امام خمینی با پیروزی رساندن انقلاب اسلامی یک نگاه جدید مبتنی بر قرآن کریم و فرهنگ پیامبر اعظم (ص) مطرح کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تصریح کرد: در همه این سال‌ها حتی یک روز هم دشمنان از دشمنی دست برنداشته‌اند و انواع توطئه علیه ملت و نظام کردند تا انقلاب را عقب برده و مردم را ناامید کنند.

شریف بر لزوم نگاه منصفانه و بدون جانبداری به وضعیت کشورمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: آمریکایی‌ها قبل از انقلاب بر تمام شئون کشور ما حاکم بودند و ۱۳۰ هزار مستشار اعم از نفت، گاز، شیلات و امنیت به طور کلی تمام ثروت کشورمان را در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۳ سال یک نخست وزیر وابسته به صهیونیست‌ها مقدرات کشور ما را در اختیار داشت، ادامه داد: حتی تحلیل‌گران غربی نیز بر این مطلب صحه می‌گذارند که اختیار کشور ما در دست بیگانگان بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی شناخت عمیق از دشمنان ملت ما داشتند بنابراین به گونه‌ای این انقلاب را با تکیه بر فرهنگ اهل بیت (ع)، پشتیبانی ملت به پیروزی رساندند.

وی گفت: فعالیت‌ گروهک‌های تجزیه‌طلب در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب و نفوذی‌های آنها، جریان طولانی مدت و سخت جنگ تحمیلی و اتفاقاتی از این دست هر یک به تنهایی کافی بود تا انقلاب اسلامی را از پای دربیاورد ولی اراده خداوند متعال چیز دیگری بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر پای درخت انقلاب شهید شده‌اند که در بین آنها انسان‌های بزرگی همچون سردار سلیمانی، آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله مطهری و ... بودند، همه این‌ها سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند که نباید از کنارشان ساده بگذریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    امام (ره) ناجی اسلام و ایران بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس