محسن رضایی

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: از همه جریان‌های انقلابی می‌خواهیم که بیایند و در کنار هم قرار گیرند تا این جبهه قوی تشکیل شود.

به گزارش مشرق، محسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در گردهمایی داوطلبان نمایندگی تهران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی ضمن تبریک ایام ماه رجب و فرا رسیدن فجر انقلاب اسلامی خطاب به حاضران و داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نکته مشترک این اجلاسیه ارزش های انقلاب است که باید به ارزشهای انقلاب بازگشت کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مجلس و دولت کنونی که ثمره تلاشهای شورای ائتلاف است، در خدمت مردم هستند و زحمات زیادی کشیدند. امروز روزی است که باید یک گام جلوتر برویم و از دولت و مجلس انقلاب انتظار داشته باشیم کارهای بزرگی را تقدیم مردم کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: باید به خودمان، انقلابمان و امامان بازگشت کنیم که 45 سال در مقابل استکبار مقاومت کرده است. سرچشمه اقتدار انقلاب اسلامی وحدت انقلابیون است. وحدت بدون کلمه توحید کاغدی بیش نیست. وحدت انقلابی اگر بخواهد پایدار باشد باید ارزش آن رضای خدا باشد.

رضایی مطرح کرد: ما در 20 سال گذشته با جامعه جدید مواجه هستیم. اگر به مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و.. بر می‌خوریم باید به ارزش‌های انقلاب رجوع کنیم. اگر به ارزش‌های انقلاب برگردیم، کارآمدی در کشور دوباره شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر شما (داوطلبین) به مجلس می‌روید باید برنامه ریزی داشته باشید تا ارزش‌های انقلاب را در جامعه تقویت کنیم. اگر به اطلاعیه شورای وحدت در مورد ارزشهای انقلاب نگاه کنیم، می‌بینیم مطالبی بوده که جان تازه به جامعه می‌دهد.

عضو شواری مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: وقتی مسائل بیرون از ایران را مطالعه می‌کنیم، رهبر انقلاب با سیاست بازدارندگی و صلح سازی در منطقه کارهای بزرگی انجام داده است. اگر در منطقه توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم به خاطر سیاست بازدارندگی است و این حرفایی ک در منطقه در مورد کشورمان زده می‌شود دروغ است.

رضایی همچنین عنوان کرد: سیاست خارجی و داخلی ما از دل ارزشهای انقلاب بیرون آمده که باید حفظ، تقویت و رشد پیدا کند و از جمله مسائلی که به ذهن من می‌آید و باید به کمک هم تقویت کنیم، ارزش برادری و کارآمدی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم در جامعه بازگشت به برادری است. کار مهم دیگر ایجاد کارآمدی است. ما امروز در کشور به شدت نیاز به کارآمدی داریم. ساختارهای موجود در کشور ما باید از بعد کارآمدی اصلاح شوند.

وی افزود: برادری و کارآمدی دو ارزش انقلاب است که اگر بخواهیم توحید کلمه و کلمه توحید را رعایت کنیم باید به این دو توجه داشته باشیم.

رضایی تاکید کرد: نیازمند به یک جبهه متحد و قوی پشت سر رهبری انقلاب اسلامی هستیم تا مشکلات کشور را حل کنیم. از همه جریان‌های انقلابی می‌خواهیم که بیایند و در کنار هم قرار گیرند تا این جبهه قوی تشکیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • وطن پرست DE ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    15 1
    وقتی یک عده دنبال تغییر قانون اساسی هستند و عده دیگر مخالف ان چطور می خواهید جبهه واحد تشکیل بدید؟ هول ارزش ها یا هول منافع؟
    • علی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      1 17
      آنهایی که دنبال تغییر قانون اساسی هستند عددشان به یک ده هزارم (0/0001) هم نمی رسد. ضمنا" اول برو سواد خواندن و نوشتن ات را درست کن، بعد اظهار فضل بفرما. حول (نه هول)
  • DK ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 5
    ارزشهای انقلاب
  • IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 0
    نوشدارو بعد از مرگ سهراب میطلبی ؟! سنگدل ! این زودتر میخواستی حالا چرا ؟!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    18 0
    تو رو خدا این یارو اقتصاد خونده ولی اندازه اکابر از اقتصاد نمی فهمه.... این شد وضعیت 85 میلیون انسانی که گرفتار توهمات امثال این آققققققققققققققققا در کشور شده اند.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    13 0
    تو رو خدا این یارو اقتصاد خونده ولی اندازه اکابر از اقتصاد نمی فهمه.... این شد وضعیت 85 میلیون انسانی که گرفتار توهمات امثال این آققققققققققققققققا در کشور شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس