کد خبر 1572619
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
اختصاص فضایی برای اسکان موقت ترنس‌ها

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برای پذیرش افراد بی‌خانمان هیچ مشکلی از نظر ظرفیت نداریم، گفت: حتی برای ترنس‌ها هم فضای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است‌.

به گزارش مشرق، احمد احمدی صدر در مورد پذیرش افراد بی‌سرپناه اظهار کرد: هیچ مشکلی از نظر ظرفیت و اسکان موقت و سرپناه برای بی خانمان های کلانشهر تهران وجود ندارد و تمام ظرفیت ها آماده است. خصوصا در این ایام که شاهد برودت هوا هستیم آمادگی کامل برای پذیرش وجود دارد و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با این افراد ضمن تماس با ۱۳۷ آنان را به سمت مراکز ما راهنمایی کرده تا از سرما در امان باشند.

وی تاکید کرد: پذیرای هرکسی که به نوعی بی‌خانمان باشد و سرپناه نداشته باشد، هستیم‌ و هیچ گونه مشکلی در ظرفیت‌ها وجود ندارد.

احمدی صدر درباره پذیرش ترنس ها هم گفت: برای ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. به طوری که وزارت بهداشت همکاری کرده و ما هم زیرساخت و فضایی را آماده کرده‌ایم تا آنها هم سرپناهی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد افراد بی سرپناه و ... به شماره تلفن ۱۳۷، گشت‌های فوریت خدمات اجتماعی نسبت به انتقال این افراد به مددسراها اقدام می‌کنند، تصریح کرد: ۳۲ گشت حامی شهر در سراسر شهر مشغول خدمت رسانی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد...... IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    ای کاش درهمه شهرهای کشورمان, مراکزی رابرای اسکان بی خانمان ها اختصاص می دادند تاحداقل درروزهای سردسال, سرپناهی داشته باشند وهرازچند گاهی بتوانند حمام کنند وغذای گرم بخورند.وقتی درروزهای سردسال , این افرادرامی بینم که آواره خیابان هستند, خیلی ناراحت می شوم.ازاین مراکز, درهمه شهرستانها ایجاد کنید.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 0
    ترنس چه فریب پوچی است که همه خورده اند ! وقتی تعداد کیسهای ابرازی رسمی به بهزیستی نسبت به نرم بین الملی نسبت انفجاری دارد، وضع مسخره و غیرعادی موضوع معلوم است. اسم انحراف جنسی و اختلال قابل درمان محدود سوء رفتار و حس روانی را میگذارند ترنس، حالا جالبه خود مفهوم ترنس را جریان انحراف جنسی تغییر داده اند، این همه بی تدبیری و نفهمی یکجا فقط ناشی از نفوذ گفتمانی است هرچی غرب به ما تزریقم ی کند اینها هم بلغور می کنند خاک بر سر شیطان کنند!
    • BE ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      درسته همه از فریب غرب هست. وگرنه رهبر سابق و کنونی ایران نمیدونستن. شما رمزگشایی کردی.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 0
    چه افتخاری. با فساد فکری و انحراف جنسی مبارزه نکنیم و آن را حل و درمان نکنیم و به رسمیت بشناسیم . مثل معتادان مواد مخدر. خوبه .
  • اندکی تامل . IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    هردم از این باغ بری می رسد . اللهم عجل لولیک الفرج.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس