غزه

مبارزان مقاومت مواضع دشمن صهیونیست را زیر آتش گرفتند و ضربه های مهلکی به اشغالگران وارد کردند.

به گزارش مشرق، گردانهای قسام شاخه نظامی حماس از عملیات مشترک با مبارزان گردانهای قدس در غزه خبر داد.

گردانهای قسام در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات مشترکی با سرایا القدس علیه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در غرب شهر غزه انجام دادیم.

در این بیانیه آمده است: این عملیات شامل حمله های خمپاره ای و موشک های ۱۰۷ بوده است و طی آن مواضع دشمن صهیونیست را درهم کوبیدیم.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: با موشک های ۱۰۷ و خمپاره مراکز تجمع دشمن را در الصبره و تل الهوی در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادیم.

گردانهای قدس همچنین از حمله با موشکهای گراد به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آن در محله الامل در غرب خان یونس خبر داد و اعلام کرد که ضربه های مهلکی به اشغالگران وارد کرده است.

همزما منابع خبری از درگیری های شدید در شهر خان یونس خبر داده و اعلام کردند که نظامیان اشغالگران به ویرانی و انفجار مناطق مسکونی ادامه می دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش چویل IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    یه موضعی که همه ما از اون قافل موندیم اینکه رژیم صهیونیستی از بمب های استفاده می‌کنه که خیلی فراتر از نسبت به حجمشون مخرب هستند و احتمال اینکه اورانیوم ضعیف شده یا سایر منابع ممنوعه در اون استفاده شده باشه زیاده . و فلسطین هم که یه زندانه و امکان تحقیق اونجا نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس