کد خبر 1572632
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کلینزمن: به فینال آسیا فکر نمی‌کنیم/ در هر بازی تشنه برد هستیم

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی گفت: ما به فینال آسیا فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان برای بازی فردا مقابل اردن است.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری قبل از بازی با اردن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:‌ خوشحال هستم در نیمه نهایی جام‌ملت‌های آسیا حضور داریم. همه بازیکنان در تلاش هستند که به فینال این تورنمنت برسند و می‌دانیم جلوی چه تیمی قرار گرفته‌ایم. با این تیم در مرحله ‌گروهی بازی کردیم و می‌دانیم چه حریف قدرتمندی داریم.

وی در خصوص مهم‌ترین فاکتور موفقیت کره‌جنوبی گفت: ما به آینده نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم به همه چیز برسیم. بازیکنانم با انگیزه‌ای که دارند، به دنبال این هستند تا از سد اردن بگذرند و به فینال برسند. ما به خودمان اطمینان داریم و همه بازیکنان تیم آماده هستند که ۱۲۰ دقیقه برای کشورشان بجنگند.

کلینزمن در پاسخ به سوال اینکه دوست دارید با کدام تیم روبه‌رو شوید، تصریح کرد: ما به فینال آسیا فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان برای بازی فردا مقابل اردن است.

سرمربی تیم ملی کره عنوان کرد: در حال‌حاضر بازی به بازی پیش می‌رویم و اعتقاد داریم که می‌توانیم موفق شویم. اردن تیم خوبی است و همه بازیکنان تیم آماده بازی فردا هستند و امیدوارم مقابل اردن پیروز شویم.

وی درباره حذف استرالیا و عربستان به دست کره جنوبی، خطرنشان کرد:‌ اینکه در مورد این موضوع صحبت کنیم تمرکز ما را برای دیدار فردا را از بین می‌برد برای من اهمیتی ندارد چه تیمی را برده‌ایم. بازیکنان ما انگیزه بسیار بالای دارند که به فینال آسیا برسند.

کلینزمن در خصوص اینکه چطور تیم را برای ۱۲۰ دقیقه بازی کردن آماده کرده است، یادآور شد: ما برای تک تک بازی‌های جام ملت‌های آسیا برنامه داریم و بازیکنان ما با آمادگی بالای در این تورنمنت حضور دارند. ما تشنه پیروزی هستیم و امید دارم که بازیکنان می‌توانند بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند. من به عنوان سرمربی باید به بازیکنانم امید بدهم.

سرمربی کره‌جنوبی در خصوص نحوه بازی کردن تیم ملی اردن گفت: ما می‌توانیم نقاط قوت تیم حریف را مهار کنیم چون بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم تیم مقابل را به چالش بکشیم.

دیدار تیم‌های کره جنوبی و اردن فردا از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    6 0
    نباید هم به فینال فکر کنید.... شاید اردن برنده مسابقه باشد... تا اینجای کار هم با شانس بالا آمده اید!! این تیم هیچ نشانی از تیم کره جنوبی دوره قبل ندارد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس