مناظره‌های انتخاباتی به صورت ضبط شده است/ سریال های جدید صدا و سیما برای شب عید

رئیس سازمان صداوسیما از برگزاری مناظره‌های رادیو-تلویزیونی در انتخابات پیشِ رو در حوزه‌های انتخابیه مختلف به صورت ضبط شده خبر داد.

به گزارش مشرق، «پیمان جبلی» رئیس رسانه ملی درباره مناظرات انتخاباتی در صداوسیما اظهار داشت: باید دید مناظراتی که در حوزه های انتخابیه صورت می‌گیرد به چه میزان است سپس بر همان اساس طراحی اجرای مناظره ها را خواهیم داشت.

مناظره‌های انتخاباتی به صورت ضبط شده است

وی افزود: مناظرات انتخاباتی به صورت ضبطی خواهد بود و از بین نامزدهایی که در هر حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند انجام خواهد شد؛ با توجه به تعداد نامزدهای هر حوزه انتخابیه، تعداد شرکت کنندگان در مناظره ها هم متفاوت خواهد بود ممکن است در یک حوزه انتخابیه افرادی که در مناظره شرکت می کنند، بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد یا ممکن است کمتر از ۱۰ نفر باشند؛ لذا برنامه‌ریزی مناظره ها بستگی به تعداد نامزدهای آن حوزه انتخابیه دارد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: مناظره ها شامل برخی سؤالات عمومی و عمدتا مربوط به همان حوزه انتخابیه خواهد بود و نامزدها می توانند راهکارهای مورد نظر خود برای حل مسائل حوزه انتخابیه خود و همچنین حل مسائل کلانی که به عهده نماینده مجلس است را مطرح کنند.

وی گفت: یکی از سؤالاتی که نامزدها در مناظره ها پاسخ دهند این است که برای جلوگیری از دادن وعده‌های غیر واقعی انتخاباتی چه باید کرد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    خواهشا در انتخابات بیخود هزینه تراشی نکنید
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    اینجوری بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس