کد خبر 1573237
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
قتل

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار داشت: اوایل بهمن ماه سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مردی حدوداً ۵۴ ساله در تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداری دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به محل حادثه در یکی از خیابان‌های مرکز تهران دریافتند یک مرد حدود ۵۴ ساله به صورت طاق باز روی زمین افتاده و در تن پیمایی از وی آثار دو ضربه چاقو به پهلوی مقتول مشاهده کردند سارق با کمک شهروندان به دام افتاد و دستگیر شده است و در ادامه کارآگاهان او را به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: از متهم حین دستگیری سه قبضه سلاح سرد چاقو کشف و توقیف شد.

وی گفت: متهم در بازجوی اولیه صراحتاً به ارتکاب قتل معترف شد و اقرار کرد مقتول پدرش است و به دلیل آزار و اذیت مادرم مدتی پیش از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت تا اینکه چند نفر به دستور او به منزل ما آمدند و خانه را خراب کردن من نیز برای انتقام وی را تعقیب کرده و در ادامه با چند ضربه چاقو او را به قصر رساندم.

سردار گودرزی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با دعوت از خانواده مقتول و تحقیقات از آنها و همینطور اقدامات گسترده اطلاعاتی و میدانی در محل حادثه اظهارات قاتل تأیید و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    8 8
    شاید اخلاق مادرت گندبوده وترجیح داده بزنه بیرون وقید همه چیز را بزنه چون غرولند بعضی زن ها بقدری زیادوآزاردهنده است که شوهر را روانی میکنن!!!
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      1 2
      کینه توزی پدرهم موثربوده چراباید این آدمی که مسن هم بوده اقدام به تخریب اموال خانه ی مشترکشان بکنه که هم خودش روبه کشتن بده وهم بچه ش روبه یه قاتل تبدیل کنه احتمالاسراموال هم دعواداشتن الان این خوبه که کل خانواده با هم بیچاره شدن خیلی از مواقع والدین ازخودگذشتگی میکنن که بچه ها آسیب نبینن در هرصورت این ماجراها ممکنه زوایای زیادی داشته باشن که مجموعاباعث این حماقت بزرگ شده
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      شوهری که روانی بشه احتمال اینکه بخاطر فشار عصبی دست بکار احمقانه بزنه زیاده و فتنه مادرانه جوان نادانش رو قاتل و زندگیش رو نابود کرد
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    17 2
    خاک بر سر چنین پسر احمقی، منم با پدرم خیلی مشکل دارم، از اخلاق بد و تندش همه خانواده شکایت دارن، ولی دلیل نمیشه حرمت پدر رو نگه نداریم
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      1 1
      آفرین بر عقلانیت چنین پسری
    • CH ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      آفرین بر شما
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    5 8
    باید مادرتو میکشتی که این بدبخت راازخانه فراری داده
  • DE ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    درموقع عصبانیت سعی کنیم براعصاب خود مسلط باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس