کد خبر 1573239
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
پلیس

سخنگوی فراجا گفت: تاسیس باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی یکی از چند پروژه فعالی است که پلیس در گسترش همکاری با بخش تربیتی کشور ساماندهی و آغاز خواهد کرد.

سردار "سعید منتظرالمهدی" روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه باشگاه رسانه ای دانش آموزی پلیس اظهار کرد: در عصر فَست مدیا، فراجا با رویکردی فراگیر و چند ساحتی به دنبال ارتباط موثر با تمامی اعضای جامعه و مخاطبانَش است؛ مخاطبینِ زن و مرد خُرد و کلان.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورشِ کشور و دانش‌آموزان، بخش بزرگی از پیکره جمعیِ مخاطبان پلیس است تا در هم رسانی و انتقال پیامِ پلیس نقش ایفا کنند و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یاریگر فراجا باشند؛ بهره‌وری ماموریت ها و خدمات متعدد و گسترده این سازمان نیازمند تعامل و هم افزایی همه اقشار است.

سخنگوی پلیس با تاکید بر این که باتوجه به اصول تربیتی و شناخت های اجتماعی، بزرگترین جامعه‌یِ آموزش‌پذیر در یک کشور نونهالان و نوجوانان هستند، افزود: فراجا با درکِ اولویت‌ها، رویکرد جدیدی را در گسترش ارتباطِ عمیق با حوزه‌ آموزش و پرورش در نظر گرفته است که تاسیسِ باشگاهِ رسانه‌ای دانش‌آموزی یکی از چند پروژهِ فعالی است که پلیس در گسترش همکاری با بخشِ تربیتی کشور ساماندهی و آغاز خواهد کرد.

سردار منتظرالمهدی با تاکید بر این که به دنبال شکل دادن به یک مجموعه منضبط، هدفمند، پویا و بانشاط در راستای افزایش قدرت رسانه ای جهت ارائه خدمات مهم و گسترده پلیس به عموم جامعه هستیم، گفت: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش یک تشکیلات منسجم با نام خبرگزاری دانش آموزی(پانا) دارد که می‌توان از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ شهروند مداری در حوزه انتظامی نیز بهره مند شد.

باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی پلیس افتتاح شد

وی ادامه داد: پلیس خود را در موضوع آسیب‌های اجتماعی و کاهش عوامل تهدیدزا مسئول می‌داند و با مشارکت دانش‌آموزانِ فعال در عرصه‌ِ رسانه به دنبال آن است تا هم نقش خود را برای جامعه‌ِ نونهال و نوجوان کشور تشریح کند و از طرف دیگر ظرفیت و پتانسیل مشارکت در نظم سازی توسط دانش‌آموزان را تبدیل به حرکتی فراگیر و جمعی کند که خروجی آن به سیاست گذاری فرهنگی و کارآمدی خانواده‌ها منتهی می‌شود.

سخنگوی پلیس یادآور شد: باشگاه رسانه‌ای که توسط دانش‌آموزانِ مستعد و علاقه‌مند با محوریت اخبار و رویدادهای پلیسی آغاز به کار خواهد کرد در حقیقت سنگ بنای ارتباط موثر میان پلیس و بخش بزرگی از جامعه یادگیرنده و آموزش پذیر در کشور است که اقدامی موثر و خرسند ساز است.

منتظرالمهدی ادامه داد: این پلیس‌یاران نوجوان بازتاب دهنده مسائل حوزه آموزشی و تربیتی در سطح مدارس، خانواده ها و محلات هستند و با برنامه ریزی‌های مدون و دقیق می توانند در حوزه انتظامی و انضباط اجتماعی نیز پیش قدم باشند و این گونه مجموعه بزرگ پلیس را یاری برسانند.

باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی پلیس افتتاح شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس