کد خبر 1573271
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
باد شدید

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز( ۱۸ بهمن ماه) آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و ارتفاعات وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، امروز( ۱۸ بهمن ماه) آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و ارتفاعات وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش‌بینی و از اواخر امشب به‌تدریج جوی پایدار روی استان مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: تا یکشنبه (۲۲ بهمن ماه) وضعیت جوی استان آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد ملایم تا متوسط، در مناطق پرتردد و صنعتی همراه با انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی به‌ویژه در ساعات شب و اوایل صبح مورد انتظار است.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران پنجشنبه (۱۹ بهمن‌ماه) صاف، غبارصبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه ( ۲۰ بهمن‌ماه) صاف و غبار صبحگاهی، در بعد ازظهر کمی ابری و افزایش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس