کد خبر 1573295
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
حقیقت‌پور: لاریجانی فهرست انتخاباتی نمی‌دهد

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درباره ورود مجدد «علی لاریجانی» به عرصه انتخابات با لیست «سامان» گفت: آن چیزی که من از «سامان» می‌شناسم،یک بانک است.

به گزارش مشرق، «منصور حقیقت‌پور»، با رد هرگونه اخبارمنتشره درباره ورود مجدد «علی لاریجانی» به عرصه سیاست با لیست انتخاباتی سامان، گفت: این خبر از اساس کذب محض است و مانند این است که بگویند لاریجانی به ایسلند رفت! اما آن چیزی که من از «سامان» می‌شناسم، یک بانک سامان، یک سازمان هواپیمایی و یک شهری با نام سامان در چهارمحال بختیاری است.

وی درباره اینکه آیا تاکنون جلسه‌ای با اعتدال و توسعه برای ائتلاف در انتخابات برگزار کرده‌اید؟ گفت: تا امروز که ۱۸ بهمن ماه است نه جلسه ای برای ائتلاف برگزار کرده‌ایم و نه سرلیستی داریم.

این فعال سیاسی همچنین درباره نقش خواص در انتخابات گفت: خواص نقش اساسی دارند و فرصتی است تا با موضع گیری درست مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و ماهم یک رای بیشتر نداریم.

روز گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شده بود مبنی براینکه علی لاریجانی برای ورود مجدد به عرصه سیاست، نگاه ویژه ای به مجلس دوازدهم دارد و قرار است به صورت مستقل و با لیست سامان وارد عرصه رقابت انتخابات مجلس دوازدهم شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    این فرد قبل از انتخاب اخیر ریاست جمهوری در کانال کلاب هاوس در مورد دلیل خم شدن در برابر کدخدا یانکی فرموده بودند: ((جوانان ایران جز تهاتر با پوست بره کاری از دست شان ساخته نیست)) البته در مورد پسر خودش چنین نظره نداره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس