واکنش اینستاگرامی قلعه‌نویی به حذف تیم ملی

فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط سرمربی تیم ملی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می کند.

به گزارش مشرق، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امیر قلعه نویی، سرمربی و کلیه اعضا تیم ملی که قریب به ۱۱ ماه در اردوها، مسابقات تدارکاتی و رسمی نهایت تلاش را مصروف داشته و انسجام بسیار مطلوبی داشتند و مضافا با اعلام حمایت از وی و با اشاره به اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی آینده خواهد بود افزود: فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط سرمربی تیم ملی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کند و به همین منظور از وی خواسته شده که در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه مدون و عملی خود اقدام کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 1
    وقتی به حرفاشون گوش کنی و مامورشون بشی ماندنت حتمیه !!
  • DE ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 0
    راهبرد جوان گرایی😂😂
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 6
    آرزوی موفقیت برای آقای قلعه نویی وتیم ملی
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    امیدواریم پشیمون نشید شاید مربی ایرانی بهتری هم باشه یا یک مربی خوب مثل اسکوچیک
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      0 0
      از اون اسکوچیک نوشتنت معلومه چقدر فوتبال می فهمی
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    الفاتحه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    فقط کی روش. با این مربی تیم ملی نابود میشه . بماند به یادگار ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به امید سربلندی ایران عزیز
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    فوتبال گروگان زد و بند جناح های سیاسی روی موفقيت بخود نخواهد دید
  • پرسپولیس IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    انتخاب قلعه نویی اشتباه بزرگ و ادامه دادن باهاش اشتباه بزرگتر! معلوم نیست اینجا کی به کیه که اینطور اتفاقاتی میوفته!
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    قلعه نویی با توکتیک اشتباه جلوی قطر و ترکیب و تعویض های اشتباه عانل اصلی از دست رفتن یک‌جام بود.بازی مستقیم و بلند جلوی قطر با مدافعان قد بلند یعنی خودکشی.ما به خودمون باختیم.ما ترابی قایدی وقلی زاده رو روی نیمکت نهادیم و همگی نشستیم تا شاهد جولان اکرم عفیف باشیم در حالی که ترابی و قایدی بهتر از عفیف بودن و ما میتونستیم با آوردن بازی روی زمین و بازیسازی راحت قطر رو ببریم.بازی بلند ما جلوی قطر به هیچ عنوان جوا نداد.ما تیممون مسن بود و با وجود داشتن جوانانی مثل حزباوی حسین نژاد و احمد تورالهی ما هافبک های بعضا ۳۶ ساله رو دعوت کردیم تیم ملی.سرمربی تیم ترسو بود و حتی ریسک تعویض نداشت و به بازیکنی مثل سامان فلاح اصلا بازی نداد.قلعه نویی با تفکرات سنتی به درد نمیخوره.
  • مهدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    50 سال بدون قهرمانی. نه باشگاهی نه ملی! 500 سال هم بگذره همچنان تنور فوتبال داغ نگه داشته می شود که نان های شیرین و آنچنانی نه برای مردم که برای قشر غیرفرهیخته و بی سواد فوتبالیست و .... خلاصه همه بادمجون دور قاب چین ها ازش در بیاد. که امثال علی کریمی که با پول خون این ملت مثل زالو تغذیه کرد ازش بیرون بیاد. جمهوری اسلامی به اعتراف دشمن داره قلوب مردم دنیا را فتح می کنه؛ اما در فوتبال سرش از پهلوی هم زیرتره! یعنی زمانی که فوتبالیست ها از پول خودشون کفش تمرین می خریدند و صندوق عقب ماشین مایلی کهن، رخت کن تیم بود. اشکال از سیستم دفاعی و قلعه نویی و کیروش و امثالهم یا مسائل روحی و روانی و اینها نیست؛ مشکل، بی عدالتی آشکاری است که نهادینه و سیستماتیک شده جوری که دولت رییسی هم که گیر داده به نظام پرداخت عادلانه ؟؟؟؟ از ترس ریزش آراء در این مقوله سوت بلبلی می زنه؛ گویی این فوتبالیست ها از کشورهای خارجی حقوق می گیرند. حس می کنم فوتبال ما مثل فرزند عاق والدین شده ای است که هر چه تلاش می کند در عین شایستگی به حق و حقوق خودش نمی رسه. می دونید چرا برزیل در ورزشگاه خانگی 7 تا گل از آلمان خورد؟ چون بیرون ورزشگاه، فقرای برزیل سهمی از این رویداد جهانی و این صنعت نداشتند و در حال ضجه بودند. بازیکنان متکبر فوتبال را کارمند وزارت ورزش کنید و معقول بهشون حقوق بدید و دستی دستی نابرابری را به اسم اینکه فوتبال غرور ملی ماست به خورد ما ندهید. اگر قرار به حرفه ای شدن و جهانی پول گرفتن باشه حقوق کارگر و کارمند و معلم را هم حرفه ای و جهانی کنید. اگر قبول نکنند با همین شرایط بازی کنند هستند کسایی که بازی کنند. قول میدم از این بدتر تو آسیا نتیجه نگیریم!!!!!- بخاطر کوری چشم بی وطن ها پشت تیم ملی هستیم؛ اما .... این تیم- با عرض پوزش- ملی نیست. الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس