بهادری جهرمی: اصرار داریم مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم

سخنگوی دولت گفت که هم شورای نگهبان و هم هیات عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام با برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی به دنبال رفع این ایرادها و ناترازی ها در بودجه سال آینده هستند.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی امروز اظهار کرد که روز گذشته و بعد از جلسه رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام بمناسبت عید مبعث نیز جلسه فوق العاده ای در این راستا در مجمع تشخیص مصلحت نظام با چاشنی بودجه سال ۱۴۰۳ وتطبیق آن با سیاست های کلی نظام برگزار شد.

او تصریح کرد که اهتمام جدی دولت وتاکید همه کارشناسان وسازمان برنامه و بودجه این است که بتوانیم با تصویب بودجه ضد تورمی و اشتغال آفرین در راستای بهبود رفاه و کمک به معیشت و سفره مردم گام برداریم .

عضوهیات دولت سیزدهم یادآور شد که دولت می خواهد با رفع این ایرادها و ناترازی ها و به کمک همه کارشناسان و متخصصان امر و در سایه اصلاح ساختار بودجه ای ، تورم را مهار و تولید و رفاه و اشتغال را رونق بخشد و کمکی به رفع دغدغه های معیشتی مردم کنیم.

او ابراز امیدواری کرد که بتوان با تعامل سازنده بین دولت، مجلس و سایر نهادها بودجه ای ضد تورمی و اشتغال افرین تصویب و اجرا کنیم.

بهادری جهرمی البته به عدد تخمینی بالای ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه هم اشاره کرد و گفت که دولت بارها این نکات را یادآور شده بود.

بهادری جهرمی امروز جمعه بمنظور افتتاح برخی طرح های عمرانی و اقتصادی بمناسبت دهه فجر به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است.

سخنرانی در پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج ، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج و نشست با چند خانواده شهید از دیگر برنامه هایی بود که برای این عضو کابینه دولت سیزدهم به این استان پیش بینی شده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس