انهدام باند سارقان زورگیر/ کشف سلاح سرد و گرم

رییس پلیس اگاهی تهران بزرگ، از دستگیری اعضای یک باند زورگیری در تهران خبر داد و گفت: هر ۷ عضو این باند دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در تهران و دریافت شکایت از سوی مال باختگان، پرونده این سرقت‌ها در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ تعدادی از سارقان در قالب تیم‌های ۲ نفره و ۳ نفره با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت و به‌کارگیری سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان در محله‌های خلوت و تاریک می‌کنند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا این که اعضای یک باند هفت‌نفره از سارقان، شناسایی شده و تیم‌های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: در گام بعدی طی مراقبت‌های شبانه روزی و به‌کارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه این سارقان را شناسایی و طی عملیات‌های همزمان و غافلگیرانه در مناطق جنوب تهران آنها را دستگیر کردند.

ولی پور گودرزی اظهار داشت: از مخفیگاه آنها ۲ دستگاه موتورسیکلت ،۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، پنج قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

وی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات علیرغم انکار و کتمان حقیقت از سوی متهمان، پس از مواجهه با مستندات و دلایل موجود، به ارتکاب حدود ۵۰ فقره سرقت، زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در محله‌های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در حال شناسایی مال‌خران اموال مسروقه هستند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خوبه بگید انحلال یک روزه و اتصال بعد از زندان با تجربه های بیشتر
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    2 0
    انهدام وقتی هست ،که همشون رو همون جا به درک واصل کنید ،نه اینکه دو روز بعد آزاد بگردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس