کد خبر 1574396
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کاپیتان قطر: برکناری کی‌روش بهترین تصمیم بود!

کاپیتان تیم ملی قطر بعد از قهرمانی در آسیا به کارلوس کی روش کنایه سنگینی زد.

به گزارش مشرق، کی روش ۳۸ روز مانده به آغاز مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از سوی فدراسیون فوتبال قطر برکنار شد و لوپز اسپانیایی جانشین این مربی پرتغالی شد.

«کی روش مانع درخشش ما می شد»، این حرف های حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر بعد از قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ است.

الهیدوس می گوید که باید اعتراف کنند «زمان کارلوس کی روش بازیکنان قطر نمی توانستند بازی خودشان را انجام دهند» و «سبک مربی پرتغالی مانع درخشش آنها می شد».

کاپیتان قطر معتقد است که فدراسیون قطر در «بهترین زمان با کی روش قطع همکاری کرد و او را برکنار کرد» و لوپز را انتخاب کرد تا بازیکنان «قطر در زیر سایه مدرسه فوتبال اسپانیا بدرخشند و قهرمانی خود را در آسیا تکرار کنند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    14 0
    برعکس ما که ۳ ماه مانده جام جهانی اسکوچیچ اخراج کردیم
  • DE ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 2
    خجالت بکشید چقدر رو دارین ،کدوم قهرمانی، با بول و زور وزر و نفوذ و سواستفاده از میزبانی و خرید داور و فيفا و......بزور جام رو دزدیدید همه‌ دنیا هم دید هم فهمید که شما اعمال نفوذ کردید. این قهرمانی هیچ ارزشی نداره، درست مثل کره مریخ رفتن امارات با پول و کار دیگران به اسم خودش ،که باعث خنده مردم دنیا شد. راستی یه سوال چند تا از بازیکنان تیم شما فطری الاصل و متولد قطر هستند؟؟؟؟ شما خودتان بتنهایی هیچی نیستید صفر صفر،ولی ایران اسلامی با قدرت و توان جوانان رشید خودش تا اینجاها وبالا ترها خواهد آمد منتظر فرزندان سرداران دلها باشید، شما یه شيشه آب معدنی هستید و ما چشمه جوشان آب،یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس