آغاز فرآیند ۳ روزه مصاحبه با نامزدهای انتخابات در تهران

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران از آغاز مصاحبه‌های تخصصی حوزه حکمرانی، با داوطلبان حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف خبر داد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری با بیان اینکه فرآیند مصاحبه‌، ۳ روز به طول می‌انجامد، گفت: از حدود ۲۵۰ نامزد معرفی شده‌ توسط کانون‌های تخصصی، افراد شاخص جبهه انقلاب و احزاب و جریانات سیاسی که شاخص‌های اولیه حضور در لیست تهران را دارند، سوالات تخصصی در حوزه قانونگذاری، حکمرانی و سیاست‌گذاری پرسیده خواهد شد و نامزدها از این جنبه ارزیابی می‌شوند.

وی افزود؛ روند شایسته‌گزینی شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست واحد، بر اساس روش‌های علمی طراحی شده و با دقت تمام نیز، مرحله به مرحله، پیاده سازی خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با رفع نواقص مجلس یازدهم و تقویت نقاط قوت آن، نامزدهایی را به همشهریان عزیزمان معرفی کنیم که بتوانند با تکیه بر رای مردم،‌ در شکل‌گیری مجلسی کارآمدتر نقش موثر ایفا کنند.

سروری، همچنین با اشاره به برخی تلاش‌های رسانه‌ای برای اختلاف‌افکنی میان گروه‌ها و افراد حاضر در ائتلاف، تصریح کرد: هیچ اختلاف نظر مبنایی میان هیچ‌یک از جریانات سیاسی داخل ائتلاف وجود ندارد و تلاش‌ها برای دوگانه‌سازی‌ها مذموم است.

وی گفت: فلسفه وجود شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) ایجاد وفاق در میان گروه‌های مختلف جبهه انقلاب است. ما به اختلاف سلیقه‌ها احترام می‌گذاریم اما هیچ‌کس نباید اجازه دهد، اختلاف سلیقه به اختلاف نظر و انشقاق در وفاق، تبدیل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس