بهادری جهرمی

سخنگوی دولت گفت: در زمینه گلایه از «مدیران پروازی» که در استان‌های حاشیه‌ای بود، رئیس‌جمهوری دستور داد معاونت اجرایی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، بررسی مورد به مورد انجام دهند.

به گزارش مشرق، «علی بهادری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اعضای هیات وزیران با توجه به سفرهایی که در دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن به شهرستان‌ها و استان‌های مختلف داشتند گزارشی از جلسات و نقطه نظرات عموم مردم و یا جلسات با نخبگان و اقشار مختلف را ارائه کردند و اولویت‌ها، گلایه‌ها، گزارشات، پیشنهاداتی که در جلسات مختلف مطرح شده بود از سوی اعضای هیات وزیران ارائه شد و تصمیم‌گیری‌هایی در مورد برخی از این گزارش‌ها گرفته شد و رئیس جمهور دستورات مختلفی صادر کردند که انشاءالله به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: مثلاً در زمینه گلایه از «مدیران پروازی» که در استان‌های حاشیه‌ای بود، رئیس‌جمهور دستور داد معاونت اجرایی وی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، بررسی مورد به مورد انجام دهند تا مواردی که ضرورتی ندارد، حتما باید ضرورت اثبات‌شده‌ای وجود داشته باشد- استفاده از مدیرانی که در منطقه عملیاتی مستقر نیستند، انجام نشود و درخصوص امثال این موضوع دستورات متعددی در حوزه‌های مختلف از جلسات و مباحث ارائه شده بود تصمیم‌گیری‌هایی صورت گرفت.

سخنگوی دولت با اشاره به گزارش وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگی عیدانه بیان کرد: با توجه به اینکه چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد استقبال بسیار خوبی از طرح به ویژه در دهک‌های پایین‌تر جامعه صورت گرفته است که گزارش تفصیلی خوبی بود و نشان می‌دهد این طرح مورد استقبال مردم قرار گرفته است و زیرساخت‌ها توانایی پاسخگویی به این استقبال را داشته است و امیدواریم بتواند در تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها در بازار موثر باشد.

وی تصریح کرد: در زمینه اشراف و نظارت بر فرآیندهای مختلف واردات و توزیع کالاهای مختلف یا تولید و توزیع و عرضه آنها از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز آیین‌نامه‌ای به تصویب هیات وزیران رسید تا سامانه‌های هوشمندی که در این منظور ایجاد شده‌اند بتوانند با سرعت بیشتری هم تکمیل شوند و هم اتصال و ارتباطشان با هم فراهم شود.

سخنگوی دولت اظهار کرد: بحمدالله سامانه‌ها پیشرفت نسبتا قابل قبولی طی دو سال و نیم گذشته داشته‌اند اما در این راه موانعی وجود داشت و ما در برخی موارد دچار عقب‌ماندگی نسبت به سایر موارد بودیم.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی که در این آیین‌نامه صورت گرفت توانستیم فرآیندهای مدیریتی، تامین منابع و هماهنگی‌ها را ساماندهی کند که بتوانیم با سرعت بیشتری تکمیل و تجمیع همه سامانه‌های مرتبط با فرایندهای واردات و توزیع و عرضه کالاهایی که نیازمند اشراف اطلاعاتی برای جلوگیری از قاچاق در این زمینه است داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    رئیسی خودش رو ارباب می‌دونه فکر می کنه همه چی با دستور دادن حل میشه
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    رئیسی خودش رو ارباب می‌دونه فکر می کنه همه چی با دستور دادن حل میشه
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    موضوع مهمتری هم هست. انحصار واردات خودرو توسط چند شخص و شرکت خاص باید بطور عملی توسط دولت برداشته شود تا مردم آزادانه بتوانند خودشان هر خودرویی که خواستند وارد کنند تا قیمتهای نجومی خودرو شکسته شود و موجب کاهش قیمت بقیه کالاها در کشور شود. دولت رئیسی تا بحال اقدامی برای شکستن انحصار واردات خودرو توسط مافیای خودرو نداشته و اجازه داده تا خودروسازهای بی کیفیت داخلی با بالا بردن قیمت نجومی خودرو باعث شوند تا بقیه کالاها هم گران شود و مردم دچار مشکلات معیشتی بشوند. چرا دولت مدعی خدمت به مردم بر خلاف ادعایش مانع آزادی و حق مردم برای وارد کردن خودرو کارکرده خارجی با قیمت ارزان و مصرف پایین سوخت است و انحصار را نمی شکند.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    مدیران پروازی میراث شوم کارگزاران سازندگی و اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایران است!
  • محمد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    الآن می فهمید مدیران پروازی چه بر سر کارخانجات آورده اند .
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    2 0
    درود بر دکتر محمود احمدی‌نژاد که اولین نفری بود که فاجعه حضور مدیران پروازی را در دولت افشا کرد! والبته این فساد در دولت جناب هاشمی رفسنجانی کلید خورد!!!
    • حسین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 1
      منظورت همون اوس محمود یهودی نژاده؟
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      آقای حسین ! دهان شما هتاک است و بی ادب هستی! مهم نیست ! اما باید جواب تهمتی که به یک مسلمان میزنی را بدهی! امیدوارم مردش باشی ! درود بر دکتر محمود احمدی‌نژاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس