کد خبر 1575557
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
نیازمند: مقابل الهلال تنبیه شدیم/ نباید تفریحی به لیگ قهرمانان بیاییم

سنگربان سپاهان می‌گوید در چنین بازی‌های بزرگ باید از حداقل‌ موقعیت‌ها بیشترین استفاده را کرد، در غیر این صورت تنبیه خواهید شد.

به گزارش مشرق، سپاهان و الهلال امشب (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار در نهایت با شکست سه بر یک سپاهان همراه بود.

پیام نیازمند درباره باخت سپاهان مقابل الهلال اظهار کرد: اول از همه به بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم. می‌خواستم از هوادارانمان عذرخواهی کنم. می‌دانم که امروز با هزار امید و آرزو آمدند ولی خب فکر می‌کنم که نتیجه می‌توانست جوری دیگری رقم بخورد. فقط متاسفم و انشاالله بتوانیم هفته آینده نتیجه خوبی را به دست آوریم تا نتیجه امروز را جبران کنیم.

او در رابطه اخراج دانشگر از زمین و ۱۰ نفره شدن سپاهان افزود: یک سری اتفاقات و اشتباهات رخ می‌دهد و یک‌سری از تیم‌ها با تجربه هستند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. موفقیت این تیم‌ها در طی سال‌های اخیر بی علت نیست؛ هزینه می‌کنند و تفاوت‌هایی در چند سال گذشته ایجاد شده است. باید مقابل چنین تیم‌هایی اشتباه نکنیم.

نیازمند اضافه کرد: اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم الهلال را شکست دهیم. مقابل این دسته از تیم‌ها شانس اشتباه کردن ندارید و با کوچک‌ترین اشتباه بزرگ‌ترین تنبیه را تجربه می‌کنید.

سنگربان سپاهان در رابطه با حضور تماشاگران زن در این بازی گفت: تنها نکته مثبت امروز این اتفاق بود و از این بابت خوشحال شدیم که برای اولین بار تیم محبوبشان را از نزدیک دیدند. امیدوارم این اتفاق برای بازی‌های لیگ هم تداوم داشته باشد.

او درباره غایبان تیمش مطرح کرد: اگر اشتباه نکنم محمد جواد حسین نژاد را خواهیم داشت. هادی محمدی و محمد دانشگر را نخواهیم داشت. انشاالله با تمام پتانسیل و توانمان نتیجه امروز را جبران بکنیم. همه چیز امکان پذیر است. بازیکنان با کیفیت خوبی داریم فارق از مسائلی که خودتان می‌دانید؛ هزینه‌هایی که می‌شود. هفته بعد با تمام قوا مقابل الهلال به میدان می‌رویم و باید دید خدا چه می‌خواهد. در چنین بازی‌های بزرگ باید از حداقل‌ موقعیت‌ها بیشترین استفاده را کرد، در غیر این صورت تنبیه می‌شوید که ما تنبیه شدیم.

او در واکنش به سوالی در رابطه با جام‌ملت‌های ۲۰۲۳ گفت: بچه‌ها به اندازه کافی در مورد جام ملت‌ها صحبت کردند. متاسفانه کارمان با افسوس و حسرت تمام شد و فکر کنم با حسرت تمام کردن این تورنمنت‌ها بخشی از وجود فوتبال است. از همین امروز باید شروع کرد. تفاوت‌ها را می‌توان در بازی‌های بزرگ مثل لیگ قهرمانان متوجه شد و از زیرساخت‌ها باید زودتر اقدام کرد. دوست نداریم که در سال‌های بعد تفریحی به لیگ قهرمانان برویم. دوست داریم با قدرت برویم.

نیازمند در رابطه با عصبانیت بازیکنان سپاهان نسبت به سوت‌های داور گفت: قابل پیش بینی بود. چون نسبت به داور شناخت داشتیم و همان داور دیدار ایران و قطر بود. یکسری سوت‌ها را نمی‌زد که روی اعصابمان بود. اهل سوت زدن نبود. ولی با وجود VAR صحنه بحث برانگیزی نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    سپاهان تو ایران به هیچ تیمی رحم نمی کند‌ اما در لیگ قهرمانان...
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    همین که تقصیر رو گردن دشمن و استکبار جهانی ننداختید جای شکرش باقیه🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس