با تدبیر و تذکرات رهبر انقلاب شاهد حضور حداکثری در انتخابات خواهیم بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از حضور در انتخابات ناامید کند، گفت: با تدبیر و تذکرات رهبر انقلاب شاهد حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خواهیم بود.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل در اجتماع بزرگ اهالی مساجد و هیأت‌های مذهبی در جنوب شهر تهران که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان شهید حدادعادل (منطقه خراسان تهران) برگزار شد، با بیان اینکه هرچقدر دشمن برای جدایی میان ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند، موفق نمی شود، اظهار داشت: ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری همیشه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند و خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: روحیه بسیجی و ولایت مداری ملت ایران، بزرگ‌ترین سد در برابر استکبار جهانی است و ما با همین روحیه خلل ناپذیر، زمینه ساز ظهور خواهیم شد.

حدادعادل با اشاره به اینکه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری است، گفت: دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از حضور در انتخابات نا امید کند ولی با تدبیر رهبر انقلاب و تذکرات ایشان، به طور قطع شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود و آنچه اکنون در جامعه شاهد هستیم، تکاپوی پر نشاط در زمینه انتخابات است.

وی اضافه کرد: همین مسجد حضرت ابوالفضل (ع) که بنده در دوران کودکی و نوجوانی در آن حضور مستمر داشتم طبق گفته امام جماعت و اعضای فعال هیأت‌ امنا و بسیجیان آن، از هم اکنون در تکاپوی انتخابات اسفندماه هستند و این مسجد همیشه در توزیع بسته‌های معیشتی، پوشاک، کمک به نیازمندان و رزمایش همدلی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: برخی از این مسائل ریشه در بی تدبیری برخی از مدیران دارد اما باید به این نکته هم توجه داشت که تهدیدات دشمنان و تحریم های استکبار جهانی، مهم ترین عامل در بروز این مشکلات است.

حدادعادل با بیان اینکه مجلس فعلی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مجلس انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مردم ما باید با هوشیاری و دقت کامل، بهترین نامزدها را در همه انتخابات از جمله رویداد اسفندماه، برگزینند.

وی یادآورشد: این انتخابات با توجه به فتنه سال گذشته و تهدیدات مکرر دشمنان و حماسه بزرگ طوفان‌الاقصی، از اهمیت صد چندان برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طوبایی، امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و استاد حوزه علمیه نیز با اشاره به برنامه‌های این مسجد برای انتخابات اسفندماه گفت: این مسجد شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است و برادر آقای حدادعادل که به شهادت رسیدند از اهالی و فعالان همین مسجد بودند.

توزیع صدها بسته ارزاق و پوشاک تولید داخل میان نیازمندان

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گفت: مساجد همیشه پایگاه انقلاب اسلامی بوده و در خدمت به نیازمندان نیز پیشگام هستند. همچنان که این مسجد امسال نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو، با تلاش خیران و هیات امنا و بسیجیان، صدها بسته ارزاق و پوشاک با کیفیت ایرانی، میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس