رژیم صهیونیستی از هماهنگی با قاهره در عملیات علیه رفح خبر داد

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی از هماهنگی با مصر درباره عملیات نظامی احتمالی علیه رفح در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مشرق، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید مدعی شد که تل‌آویو خواهان اخراج کردن فلسطینیان از نوار غزه نیست.

وی که در حاشیه نشست امنیتی مونیخ در آلمان با رسانه ها گفت و گو می کرد در ادامه مدعی شد که تل آویو در ارتباط با عملیات احتمالی خود علیه رفح با مصر هماهنگ خواهد کرد.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی البته هیچ توضیحی درباره جزئیات عملیات نظامی این رژیم در رفح و هماهنگی ها با مصر در این زمینه ارائه نکرد.

این اظهارات در شرایطی مطرح شده است که مقامات مصری طی روزهای اخیر چندین بار از مخالفت قاطع خود با حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح و یا هر گونه مشارکت در روند اخراج اهالی غزه از این باریکه خبر داده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 1
    گور خودتون را با دست خودتون نکنید
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      ایه قران است. اعراب در کفر و نفاق شدید هستند. از اینها چنین چیزی بعید نیست. وقتی دارند برای اسراییل کریدور زمینی ایجاد کرده اند این کار را خواهند کرد. اعراب راضی به شکست اسراییل نیستند چون می ترسند ایران قدرت بلامنازع خاورمیانه شود.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    8 1
    این آدمها بیشرف تر از آن هستند که منافع شخصی خودرا برای مسلمان نادیده بگیرند تمام رهبران عرب مزدور غرب هستند راهی بجز تباني برایشان نیست
  • حمیدی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    ننگ بر حکام عرب ننگ ننگ مصرهمدست اسراییل است محور مقاومت نباید منتظر معجزه کشورهای مرتجع عربی مثل مصر اردن وحوضه خلیج فارس بماند
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    مطمئن باشید رهبران کشورهای عربی از پشت به فلسطینیان خنجر می زنن. لعنت باد . اگر همه مسلمانان یک سطل آب بریزم صیهون ها را سیل می برد . کاش می کردیم این روز ها را نمی دیدم
  • GB ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    مصر اردوگاه هم ساخته منتظر حمله به غزه هست. حالا میفهمم چرا اوباما ادعا میکرد که بزرگترین خدمت رو به رژیم صهیونیستی کرده. چون از زمان اون ترکیه و مصر این شکلی شدن. کشورشون رو به وام آمریکایی فروختن و با رژیم غاصب صهیونیستی متحد شدن. و برده وام‌های آمریکا. اون زمان حاج قاسم با دست خالی جلوی اونها ایستاد.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    لعنت خدا بر مادر حرامزاده السیسی که بخاطر یک مشت دلار به هر کثافت و نجاستی تن می دهد .
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 1
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت بی سابقه یهود غاصب در غزه با کشتن چهل هزار کودک و زن مسلمان بی گناه وبی تقصیر در صد روز دلیلی منطقی وقانونی و مشروع برای نابودی اسرائیل است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند وارتش مصر خیلی قوی تر از ارتش اسرائیل است. ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.راه آزادی قدس از مسیر اتحاد دول اسلام می گذرد ولاغیر وتا زمانی که دول اسلامی پشتشان به همدیگر باشد و متحد نباشند وهمدیگر را به خیانت متهم کنند و برشکافها و اختلافهای طبیعی دامن بزنند یهود غاصب برهمه دول اسلامی سوار خواهد بود و برآنها مسلط خواهد بود و دول و ملت‌های اسلامی برای همیشه با یک کابوس و وحشت و ترس همیشگی دست به گریبان خواهند بود. حضرت علی ع می فرمایند از هرچیزی که می ترسید خود را در آن اندازید و با آن عامل ترس در گیر شوید آنگاه ترستان زایل خواهد شد.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 1
    فقط مواظب مردم باشید .
  • حمیدی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    مصررفح راتقدیم اسراییل کرده یعنی درهجوم به رفح بااسراییل همراه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس