ابوعبیده: طوفان الاقصی آغازی بر پایان دشمن صهیونیستی است

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به تلفات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تاکید کرد که این عملیات آغازی بر پایان این رژیم است.

به گزارش مشرق، ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که تصاویری که از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود، بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است و تلفات در میان اسرای اسراییلی بسیار بالا رفته است.

وی جنگ طوفان الاقصی را آغازی بر پایان قدیمی‌ترین اشغالگری در طول تاریخ معاصر دانست و تاکید کرد که این عملیات نقطه‌ای سرنوشت ساز در تاریخ امت اسلام خواهد بود.

وی ابراز داشت: مبارزان ما تلفات بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای در میان نیروهای دشمن به جای گذاشته‌اند و افراد آن را در کمین‌های محکم خود گرفتار کرده‌اند.

سخنگوی نظامی حماس با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که منتشر می‌شود، تنها بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است، ابراز داشت که بنا به دلایل امنیتی انتشار برخی فیلم‌ها را به آینده سپرده‌ایم، عناصر مبارزه ما برخی عملیات بی‌سابقه و کشنده را انجام داده‌اند و دیگر گروه ها نیز در موازات این عملیات فعالیت دارند.

وی ابراز داشت که عناصر گردان‌های قسام در تمامی محورهای درگیری از شمال غزه گرفته تا مرکز و جنوب آن با تاکتیک‌های متنوع و تسلیحات مناسب وارد عرصه جنگ شده‌اند و مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی تا خروج آخرین نظامی صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

وی بار دیگر هشدارهای موجود در خصوص اسرای دشمن صهیونیستی در نزد مقاومت را تکرار کرده و در عین حال گفت که سران دشمن به این هشدارها اهمیت نمی‌دهند.

ابوعبیده ادامه داد که گروه‌های مقاومت اهمیتی به فریبکاری‌های میدانی دشمن نمی‌دهند و آینده، دروغ بودن ادعاهای دشمن را نشان خواهد داد.

این مقام نظامی حماس خاطرنشان کرد: تلفات اسرای اسراییل بسیار زیاد شده است، البته ما از ماه‌ها قبل تلاش داریم از آنها محافظت کنیم تا بتوانیم منافع ملت خود را تامین کنیم و این موضوع همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 1
    اشتباه نمیکنی؟
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت بی سابقه یهود غاصب در غزه با کشتن چهل هزار کودک و زن مسلمان بی گناه وبی تقصیر در صد روز دلیلی منطقی وقانونی برای نابودی اسرائیل است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند . ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.و راه آزادی قدس از مسیر اتحاد دول اسلام می گذرد وتا زمانی که دول اسلامی پشتشان به همدیگر باشد و متحد نباشند یهود غاصب بررهمه دول اسلامی سوار خواهد بود و برآنها مسلط خواهد بود و دول و ملت‌های اسلامی برای همیشه با یک کابوس و وحشت و ترس بی پایان دست به گریبان خواهند بود. حضرت علی ع می فرمایند از هرچیزی که می ترسید خود را در آن اندازید و با آن عامل ترس در گیر شوید که هم ترستان خواهد ریخت وهم موفق خواهید شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس