کد خبر 1575885
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
مقام پیشین موساد: کودکان غزه باید مجازات شوند

یک مسئول پیشین در سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی(موساد) گفت: همه ساکنان بالای ۴ سال نوار غزه از حماس حمایت می کنند و باید مجازات شوند.

به گزارش مشرق، «رامی ایگرا» اضافه کرد: همه غیرنظامیان ساکن نوار غزه مجرم هستند.

وی افزود: همه ساکنان بالای چهار سال نوار غزه طرفدار حماس هستند و باید مشمول مجازات دسته جمعی شده و از غذا، دارو و کمک های انسانی محروم شوند.

ایگرا با اعتراف به جنایات در حق مردم نوار غزه گفت: هدف کنونی ما تبدیل این اشخاص از طرفداران حماس به دشمنان حماس است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهرماه) تاکنون هزاران کودک فلسطینی را به طور مستقیم هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

۱۹ آبانماه نظامیان رژیم صهیونیستی کارکنان بیمارستان النصر غزه را پس از محاصره چند روزه مجبور به خروج از این بیمارستان کردند و پس از چند ماه اجساد شماری از کودکان و بیماران رها شده در بخش های مختلف آن پیدا شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

این رژیم از همان زمان برای تلافی عملیات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، اقدام به بمباران بی وقفه این منطقه کرده است.

وزارت بهداشت غزه جمعه اعلام کرد: بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۲۸ هزار و ۷۷۵ فلسطینی شهید و ۶۸ هزار و ۵۵۲ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    3 0
    غربگداها یا همون مزدورهای صهیونیست ها هم در این جنایات شریک هستند، ای خااااااااک......
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    2 0
    مجازات شما دیر نیست صهیونیستهای متوهم !!! شما دروغ بستید به خداوند که شما گفته قوم برتر !!!! در صورتیکه پیروان واقعی دین خدا شامل همه یکتا پرستان واقعی پیرو انبیائ الهی و دارای مراتب ایمان به الله تعالی که بندگان واقعی خداوند هستند نزد حق تعالی اجر و منزلت دارند که بالاترین آنها مربوط به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و ائمه اطهار علیه السلام و همه انبیاء الهی و ملائکه ملکوت خدا و علمای ربانی و مومنین و مسلمین و پیروان واقعی دین اسلام می باشند . البته به امر خداوند قهار در قرآن مجید ، مجازات کفار و مشرکین و منافقین و شما صهیونیستها و کافران حربی بسیار عظیم است و شما در خواب غفلت هستید . الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس