کد خبر 1580486
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
ابوعبیده: ۷۰ اسیر دشمن صهیونیست تاکنون هلاک شده‌اند

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به قطعی شدن هلاکت ۷ نفر از اسرای صهیونیست‌ها در غزه گفت که به این ترتیب تعداد اسرای کشته شده به ۷۰ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مطلبی در تلگرام اعلام کرد: پیش از این از قطع ارتباط گردان‌های القسام با تعدادی از عناصر مجاهد که مسئولیت محافظت از تعدادی از اسرای صهیونیست را عهده دار بودند، خبر داده بودیم. ما احتمال می‌دادیم که این عده از نیروهای مقاومت و اسرای صهیونیست در نتیجه حملات موشکی رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: بعد از بررسی‌های دقیق طی هفته‌های اخیر مشخص شد تعدادی از برادران ما در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و هفت تن از اسرای دشمن نیز در نتیجه حملات این رژیم هلاک شده‌اند.

این بیانیه نام سه تن از اسرای اسراییلی به هلاکت رسیده را ذکر و اعلام کرد که نام ۴ تن دیگر را بعد از اطمینان از هویت آنها فاش می‌کند.

ابوعبیده در این اظهارات تاکید کرد که به این ترتیب تعداد اسرای دشمن صهیونیستی که در نتیجه عملیات نظامی ارتش اشغالگر در غزه به هلاکت رسیده‌اند، از عدد ۷۰ نفر عبور کرده است.

ابوعبیده ادامه داد که نیروهای قسام همواره به دنبال حفظ جان اسرای اسراییلی هستنئد، اما مشخص شده که سران اسراییل به عمد اسرای خود را از بین می‌برند تا از این پرونده خلاصی پیدا کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که هزینه‌ای که دشمن صهیونیستی حتی در ازای ۵ یا ۱۰ نظامی زنده اسراییلی باید بپردازد، همان هزینه‌ای است که باید در قبال تمامی اسرا نیز پرداخت کند و فرقی نمی‌کند که بخواهد تمامی آنها را از بین ببرد یا نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    5 5
    لعنت خداوند بر سران خائن اعراب منطقه که نسبت به کشتار اعراب مسلمان هم کیش خود هم بی تفاوت هستند.واقعا این شیطان بزرگ تا کجا در روح و فکر این مردم عرب منطقه نفوذ کرده که این چنین نسبت به نسل کشی مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت شدند.
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      کی گفته بی تفاوت هستند
    • US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      4 2
      خب دست‌نشانده یعنی این دیگه؟!
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      6 3
      لعنت خداوند به روح همه کشته های صهیونیست ها . لعنت خداوند بر همه کسانی که از صهیونیست ها حمایت میکنند
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      0 0
      تو روح و فکر مردم عرب منطقه نفوذ نکرده پادشاهان عرب برا نگه داشتن قدرت خودشون وابسته آمریکا هستن چون میدونن بدون حمایت آمریکا ملت هاشون اونها رو سرنگون میکنن
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      0 0
      حکام کشورهای عرب منطقه مثلا چه غلطی میتونن بکنن که تا حالا نکردن اونا فقط بفکر پایه حکومت خودشونن .تنها کاری که میتونن بکنن یه اجلاس راه بندازن چنتا عکس یادگاری بندازن و تموم
  • محمود IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    نابود باد اردوغان منافق ،سران باکو اذربایجان خائین امارات خاین انشاالله غضب خداوند مشمول حال این کشورها شود
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    صهیونیستهای حرامی وحشی در قبال هم کیشان خودشان هم قصی القلب و بی رحم هستند چه رسد در خصوص مسلمانان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس