قصد حماس برای توقف گفت‌وگوها با رژیم صهیونیستی

عضو ارشد حماس (جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) از قصد این جنبش برای توقف گفت‌وگوها پیرامون آتش‌بس و تبادل اسیران با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، یکی از اعضای ارشد حماس (جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) از تصمیم جدید این جنبش پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس و تبادل اسیران با رژیم صهیونیستی خبر داد.

این عضو ارشد حماس بیان کرد: جنبش قصد دارد گفت‌وگوها را تا زمانی که کمک‌ها و امدادرسانی به شمال نوار غزه برسد متوقف کند.

این منبع در ادامه تاکید کرد که اجرای گفت‌وگوها در حالی که ملت فلسطین با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کند ممکن نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت بی سابقه یهود غاصب در غزه با کشتن چهل هزار کودک و زن مسلمان بی گناه وبی تقصیر در صد روز دلیلی منطقی وقانونی برای نابودی اسرائیل است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند . ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.راه آزادی قدس از مسیر اتحاد دول اسلام می گذرد ولاغیر وتا زمانی که دول اسلامی پشتشان به همدیگر باشد و متحد نباشند وهمدیگر را به خیانت متهم کنند و برشکافها و اختلافهای طبیعی دامن بزنند یهود غاصب برهمه دول اسلامی سوار خواهد بود و برآنها مسلط خواهد بود و دول و ملت‌های اسلامی برای همیشه با یک کابوس و وحشت و ترس همیشگی دست به گریبان خواهند بود. حضرت علی ع می فرمایند از هرچیزی که می ترسید خود را در آن اندازید و با آن عامل ترس در گیر شوید آنگاه ترستان زایل خواهد شد.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    درود بر حماس اگر واقعا گفتگوها را با این رژیم نجس قطع کند، بالاتر از سیاهی که رنگی نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس