بیش از ۱۰ میلیون اعمال قانون برای تخلفات ساکن تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حدود ۱۰ میلیون اعمال قانون به دلیل تخلفات ساکن تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در خصوص تعداد اعمال قانون‌های تخلفات ساکن در شهر تهران گفت: پلیس در ۱۱ ماهه سال جاری در شهر تهران تعداد ۱۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۵۰ خودرو را به‌دلیل تخلفاتی همچون توقف زیر تابلو، توقف‌های دوبله، سد معبر اعمال قانون کرده است چرا که این رانندگان باعث ایجاد ترافیک‌های کاذب باعث بر هم زدن نظم عمومی و چهره شهر شده‌اند.

سرهنگ کشیر گفت: رانندگان به هیچ عنوان نباید تخلف توقف در زیر تابلوی پارک مطلقاً ممنوع را انجام دهند چرا که نقض حریم این تابلو مشکلات فراوانی را برای دیگر شهروندان و بی نظمی در شهر به‌وجود آورده است.

وی افزود: برخی از رانندگان با پارک در محل ایستگاه‌های اتوبوس باعث اخلال در رفت و آمد و توقف اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی می‌شوند و گاهی برخی رانندگان با پارک و توقف‌های دوبله مقابل مراکز و آموزشگاه‌ها تردد دیگر شهروندان و رانندگان را مختل می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان به هیچ عنوان حق ندارند که به صورت دوبله توقف کنند و راه مردم را بند بیاورند.

سرهنگ کشیر افزود: پلیس بی جهت و بدون دلیل راننده‌ای را جریمه نمی‌کند هر نوع تخلفی که باعث بی نظمی و بر هم زدن نظم عمومی جامعه شود پلیس به جد با آن در چهار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    این لایی کشی ها در اتوبان رله ایا قراره همسایه ما هم مرگ خانواده های ما را تماشا کنند ؟؟؟
  • علوی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    ما قدردان زحمات شبانه روزی عزیزان راهننمایی و رانندگی و پلیس راه هستیم. ولی چند وقت بنده در جاده ای که سرعت مجاز آن 85 است با سرعت 80 می رفتم بنده را به جرم سرعت نگه داشتند و گفتند سرعت شما 110 بود. هر چقدر هم اصرار کردم که دوربین را چک کنید قبول نکردند و گفتند با پلیس کل کل نکنید و متأسفانه جریمه شدم.
  • علوی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    ما قدردان زحمات شبانه روزی عزیزان راهنمایی و رانندگی و پلیس راه هستیم. ولی چند وقت بنده در جاده ای که سرعت مجاز آن 85 است با سرعت 80 می رفتم بنده را به جرم سرعت نگه داشتند و گفتند سرعت شما 110 بود. هر چقدر هم اصرار کردم که دوربین را چک کنید قبول نکردند و گفتند با پلیس کل کل نکنید و متأسفانه جریمه شدم.
  • DE ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    پارک خلاف زیر تابلو ممنوع ، بردن خودرو . راننده خودش بدو بدو میاد دنبال خودروش................ تحویل بشرط پرداخت جریمه نقدی سنگین و دریافت هزینه حمل و نقل و پول انبار و کارکنان. دفعه دوم باطل کردن گواهینامه. پلیس مجری اجرای قانونه. شهرداری در نقاط شلوغ شهر پارکینگ های پولی زیرزمینی بسازه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس