کد خبر 1576835
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
بهادری جهرمی: دشمنان از حضور ایران در فضا می ترسند

سخنگوی دولت گفت: امروز دشمنان از حضور ایران در فضا می هراسند؛ گزارش شورای روابط خارجی آمریکا می گوید در جهان در حوزه فضا ۳ رقیب چین، روسیه و ایران را داریم.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نمایشگاه رسانه های ایران درباره آینده ایران گفت: بها دادن به اعضای مجلس دانش آموزی یعنی اینکه یک عضو سابق مجلس دانش آموزی امروز به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شده است یعنی محیطی در مدارس ایجاد شود که از ظرفیت های دانش آموزان استفاده شود.

وی درباره گلایه یکی از وکلای مشهد گفت: کسی که بتواند خدمت رسانی کند باید بتواند در همه حوزه ها خدمت کند. نگاه نوین و جامع و آینده ساز آن است که آینده را پیش بینی نمی کنیم بلکه آینده را می سازیم. راهکار را تخمین نمی زنیم بلکه راه و مقصد را می سازیم، امروز نه تنها دولتمردان ایران اسلامی بلکه جوانان و نوجوانان و نخبگان ایران اسلامی این فهم جامع را دارند که آینده ساختنی است.

سخنگوی دولت افزود: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم ایران به این بلوغ رسیده‌اند که دیگران برای آنها آینده نمی سازند آینده درخشان زمانی رقم خورده که مردم ایران دست روی زانوی خود گذاشته اند و قدرت صلح آمیز هسته ای و نظامی شکل داده اند، امروز دشمنان از حضور ایران در فضا می هراسند، گزارش شورای روابط خارجی آمریکا می گوید ما در جهان در حوزه فضا ۳ رقیب چین روسیه و ایران را داریم.

بهادری جهرمی بیان کرد: تجربه این را داریم که آینده را به آن سوی آبها و خارجی ها با مذاکره گره زده ایم و این آینده با رشد اقتصادی پایین و تورم بالا و مشارکت در انتخابات پایین ایجاد شد. چون مردم وقتی می بینند به جای اینکه دولتمردان کلید حل مشکلات را به جای اتکا به داخل در آن سوی مرزها جستجو می کنند می گویند مردم برای دولتمردان مهم نیستند و اهمیتی نمی دهند که پای صندوق برویم یا نه. همچنین وقتی جوان ایرانی می گوید دولتمردانی که همه ظرفیتهای کشور را در اختیار دارند، کلید حل مسایل را در آن سوی آبها جستجو می کند، معلوم است که من هم باید کلید حل مشکلات خود را در این سوی آبها بیابم.

بهادری جهرمی بیان کرد: پیشرفت هر کشوری در گروی نیروی انسانی روشن و آینده ساز است آنهایی که اهل تخریب آینده ما هستند هر آنچه در توان دارند را به کار می گیرند تا نیروی انسانی ما را تخریب کنند. زمانی برای تخریب کشورها حمله نظامی می کردند در گذر زمان با ابزارهای به ظاهر علمی و دیپلماتیک سیاست هایی را به آنها دیکته می کردند که سیاست کاهش جمعیت در این راستا بود و ما هم گول آنها را خوردیم، می گفتند مشکل تامین منابع دارید آن هم برای کشوری که روی منابع خوابیده است، امروزه راهکار آنها تخریب آینده است و مردم را ناامید می کنند. کسی که اعتماد و باور ندارد نمی تواند آینده خوب بسازد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ساختن آینده با انتخاب های درست است اگر به خودتان اعتماد دارید و نه دیگران، مسیرش همینجاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مهدی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    4 3
    این تکنولوژی 80 سال قبل در اختیار آمریکا و شوروی بوده ما تازه ۱۰ ساله میتونیم تو مدارهای پایین ماهواره بفرستیم
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      80 سال قبل مملکت دست شاه بیشرف بود و ما تکنولوژی دامن مینی ژوپ 15 سانتی رو داشتیم که هیچکس نداشت!
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      فناوری ارسال محموله به مدار ۳۶ هزار کیلومتری رو هم داریم سر فرصت رونمایی میکنیم -گالیور تو ایه یاس بخون فقط
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      همين هنر می خوا چرا قبلا نمیتونستیم ازين کارا بکنیم چرا می خوای اين کار بزرگ فضايي کوچک جلوه‌ بدی
    • US ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      3 1
      شما میزان تورم ایران را در حد تورم افغانستان و ارزش پول ریال را اندازه ارزش پول افغانی کن نمیخواد فضا بری
  • کفایت خاتون IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    اقای بهادری جهرمی باور کن شما مجبور نیستی هر دقیقه نظر بدی و افاضات کنی...مطمئن باش حرفهات هیچ تاثیری در جامعه جهت شرکت در انتخابات نداره و فقط فحش و بد و بیراه برای خودت میخری....توییت ها و نظرات و مواضعت در ماه های گذشته به اندازه کافی باعث تمسخر و تحقیر شده بود حالا یه مدت سعی کن حرف نزنی
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    شما ودولت شما که همش تو فضاست
  • محسن RU ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 0
    بله دشمن هستم میترسم
  • US ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 1
    شیخک ها و ترکیه از حسادت ترک برداشتند
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 0
    این سخنگو با دو وجب قدش حرفهای گنده میزنه پدر مردم را با گرانی در آورید قیمت یک کیلو گوشت را قادر نیستید تنظیم کنید فضای را چکار کنند مردم بدبخت گرسنه
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    الان میخواهید یک ماهواره نصفه نیمه بفرستید آنهم جهت اهداف نظامی دژمن هشتاد سال پیش رفته کره ماه و مریخ چقدر توهم دارید چی میزنید از پیک موتوری جنس اشغال نخرید
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    تو فضا هم دشمن ما رو ول نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس