کد خبر 1577105
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
وانت

مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران از جمع آوری وانتی های سیار از ١۵ اسفند در مناطق ٢٢ گانه خبر داد.

به گزارش مشرق، مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات گفت: طی هماهنگی با مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از ۱۵ اسفندوانتی‌های سیار را از سطح مناطق ۲۲گانه جمع آوری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کلونی‌های اصلی سد معبر را شناسایی کرده‌ایم،گفت: وانتی‌ها را به مکان‌هایی که برای ساماندهی در نظر گرفته‌ایم منتقل خواهیم کرد و برخی هم به پارکینگ می روند. به گفته رنجبریان،بسیاری از این وانتی‌ها بالای ۱۰ میلیون تومان جریمه دارند و باید بر اساس قانون به پارکینگ منتقل شوند.

وی به پاکسازی محور شهرزاد از وانتی اشاره کرد و گفت: محل‌هایی که تعداد وانتی‌ها زیاد است را ساماندهی می کنیم وشاید شما در برخی از نقاط یکی دو وانتی را ببینید. رنجبریان در خصوص کلونی‌های اصلی سد معبری‌های سیار گفت: حدود ۳۰ کلونی در تهران وجود دارد که ما تمام آنها را پاکسازی می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    4 0
    خدا پدرتون رو بیامرزه ، جمع کنید اینها رو و یه سرو سامانی بهشون بدید یا توی سازمان میادین به جای این غرفه دارهای گردن کلفت که برای خودشون باندی شدند این وانتی ها رو به کار بگیرید
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    2 3
    چه کسی دوست دارد در سرما و گرما . زیر برف و باران در خیابان ها اواره باشد ؟ نیازمندانی که تمام زندگی انها یک وانت است را هدایت کنید به نخوی که برای مردم مشکل بودجود نیاید ولی انها هم روزی بخورند
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      تاوانش رو دیگران با ترافیک آلودگی مزاحمت نوامیس و گرانفروشی دارن میدن
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 1
    خدا را شکر ، با این آلودگی صوتی که در کوچه ها و محله ها ایجاد می کنند با آن بلندگوهای انکر الاصواتشان ، من همیشه تو دلم فحششون میدم
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 0
    کلونی یعنی چه؟ مگر این افراد فارسی یادشون رفته؟. شاید فکر میکنند چون حقوق بگیر دولتند باید چند تا لغت انگلیسی بکار ببرند تا دانششان و استخدامشان برای دیگران توجیح شود.. فقط امیدوارم یادشان نرود که شعار مرگ بر امریکا و انگلیس معنای بیشتری در بر دارد.
    • DE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      کاملا درسته موافقم. آقای رنجبران حس حقارت از غرب و دنباله بیگانه رفتن ،با این کلمات قلمبه و سلمبه تو گفتگوی روزانه تون با مردم شروع میشه. وقتی رفتی انگلیس و کشورهای دیگه میتونی از این کلمات بخوبی استفاده بفرمائید. یعنی درجای خود. دادن نظم و ایجاد مکان درست و فضادار که مزاحمتی برای کسی ایجاد نشه، برای ایندسته بندگان زحمتکش که نان حلال برای خانواده شون می برن لازمه. ایندسته وانتی های میوه و از زیبایی های سحرانگیزه شهر تهرانه این جاذبه گردشگرانه نباید نادیده گرفته بشه. تهران که جز سیمان و اسفالت مثل قبرستونه یعنی زیبایی و رنگ نداره، حداقل این رنگ های رنگارنگ خوش بو رو از تهران حذف نفرمائید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس