شیخ رائد صلاح: اجازه تقسیم زمانی یا مکانی مسجدالاقصی را نمی‌دهیم

رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی ۴۸ گفت که احدی حق ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی را ندارد و تقسیم زمانی یا مکانی این مسجد غیر قابل قبول است.

به گزارش مشرق، شیخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در واکنش به تصمیم نژادپرستانه اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مسجد مبارک الاقصی حق اسلامی و عربی فلسطینی‌هاست و این حق تا ابد ثابت خواهد ماند و غیر از ما هیچ کسی در این مسجد حقی ندارد.

وی تصریح کرد: احدی حق ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را ندارد، چرا که ما صاحبان اصلی حق در این زمینه هستیم. ما حق ابدی برای نماز گزاردن در مسجد مبارک الاقصی در هر زمان را داریم. این حق ماست و تقسیم زمانی یا مکانی این مسجد قابل قبول نیست.

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان برخی مقامات رژیم صهیونیستی خواهان اعمال محدودیت‌های بیشتر برای ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی شده‌اند. پلیس رژیم صهیونیستی در این رابطه طرحی را ارائه داده که بر مبنای آن عناصر صهیونیست به صورت دایم در صحن‌های مسجد الاقصی طی ماه مبارک رمضان مستقر خواهند بود.

بر اساس این گزارش، هدف از این اقدام پلیس رژیم صهیونیستی مقابله فوری با هرگونه حرکتی از سوی فلسطینی‌ها و یا بالا بردن پرچم جنبش حماس است.

رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک این پیشنهاد را نپذیرفته است چرا که نسبت به افزایش تنش‌ها در قدس شرقی به شدت نگران است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس