دهقان

معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود.

به گزارش مشرق، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود.

وی افزود: بابک زنجانی سال ۹۷ از زندان به مسئولین نامه زد که «من در خارج از کشور اموالی دارم و می‌توانم بدهی را برگردانم»؛ رئیس وقت قوه‌قضائیه هم فرصتی برای بازگشت پول به او داد.

دهقان تاکید کرد: بخشی از بدهیِ زنجانی پیش‌تر با توقیف اموال او در داخل کشور پرداخت شد و بخش دیگرِ بدهیِ او هم با کالای ارزشمندی که وارد کشور شده پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات صرفا انتخاب افراد نیست بلکه مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است، افزود: دشمنان ما دشمن انتخابات و دوستان ما دوستان انتخابات هستند، کسانی که دل در گرو کشور و پیشرفت کشور دارند انتخابات را مایه و بستری برای پیشرفت کشور می‌دانند و در آن مشارکت می‌کنند.

دهقان همچنین بیان کرد: کسانی که مردم را از انتخابات مایوس و تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به کشور خدمت نمی‌کنند بلکه دانسته یا نادانسته ضربه می‌زنند و دشمنان کشور را خوشحال می‌کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان بیان کرد: ملت ایران همانند همیشه حماسه جدیدی خلق کنند و با توجه به موضوعاتی که در منطقه و دشمنی‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران وجود دارد این انتخابات، انتخابات بسیار پرشوری باشد و موجب استحکام پایه‌های بیشتر نظام اسلامی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    بابک زنجانی ۱۰ سالی که تو زندان بوده -کلاس خصوصی گذاشته ۱۰۰ تا مثل خودش رو تربیت کرده بعد اعدام نشه!!! زرشک
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    یعنی گمان کردند که خیلی راحت اخبار پرونده بابک زنجانی رو میتونن جایگزین اخبار فساد ۳/۴ میلیارد دلاری چای دبش کنند دریغ از یه خبر در مورد فساد چای دبش و فساد کرسنت و.... / به این میگن فرافکنی ماهرانه
  • س IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    به قیمت روز بر میکرده یا به دلار هزار تومنی سال 90
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    یه بار زبان مبارکتون نچرخه سمت فساد چای دبش ها !!؟ یه بار نچرخه سمت فساد. کرسنت ها !؟ / فساد چای دبش مطرح بشه شما ناراحت میشن ، فساد کرسنت هم اصلاح طلب ها ناراحت میشن ، اد زوم کردین رو فسادی که در عوام به دولت ی احمدی نژاد نسبت داده میشه ؛))) / بعد هم انتظار دارید گفتن نشه انتشار خبر پرونده بابک زنجانی هدف انتخاباتی داشته !؟ / نوبتی هر روز تا روز انتخابات ۱۱ اسفند. یک تن از اعضای دولت تشریف میارن در مورد پرونده بابک زنجانی حرف میزنند اما راجع به فساد چای دبش یک‌کلام صحبت نمی‌کنند
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    یعنی با دزد جماعت راحت کنار میاین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس