کد خبر 1577471
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

به گزارش مشرق،کانال در محضر آیت‌الله میرباقری در ایتا ویدئویی با عنوان کار ستون پنجم فرهنگی دشمن چیست منتشر کرد که به بخشی از سخنرانی آیت‌الله میرباقری می پردازد که می گوید:

ستون پنجم فرهنگی دشمن در کشور، روایت غلط از انقلاب اسلامی ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را شکست‌خورده معرفی کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    4 2
    کارش مثل دیجی کالا
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    4 5
    وقتی جهاد تبیین که مورد تأکید رهبری هست رو نداریم این اتفاق میفته، که یه عده غرب رو صاحب قدرت میدونن، دستگاه های فرهنگی که خوابیدن ، ما هم در حد توان تو تاکسی و صف نانوایی و خیابون با ۴ نفر که حرف می‌زنیم میگیم ایران الان چه قدرتی داره، خودمون باید برای هزار صفحه گوگل مطالعه کنیم تا بتونیم از حقانیت نظام با سند و مدرکی که خارجی ها دادن دفاع کنیم
    • فرزاد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 0
      آخرشم 99 درصد نمیتونی
  • DE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    هرگاه به کشورهای همسایه سفرکنیم خیلی از انها درجایگاه چهل سال پیش قبل از انقلاب ایستادند بادیدن انها خواهیم دید خوشبختانه انقلاب چه جهش اندیشه و قدرتی به کشور ما داده و ماکجا و کشورهای همسایه کجا قرار دارند. انقلاب به کشورما عزت و رشادت و شجاعت داد که زیر بار سلطه و ذلالت نرویم و آزاده باشیم و طبیعتا در رویارویی با نظام سلطه سختی و ایستادگی هم هست. برای همین سران غربی از انقلاب ما خشمگین اند که ایرانی ها زیر بار زور و رذالت انها نمی روند جریان غرب گرا علاوه براینکه از واقعیت های جهان فاصله دارد ، واقعیت ها رو تحریف می کنند ذات شان ذلت پرستی است. این جریان غربگراها جریانی جعلی ،ناامید کننده است وبنایش بر تخریب صلابت و پیشرفت ایرانی بنیان شده و از پیشرفت های ایران و ایرانی مکدر و خشمگین میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس