کد خبر 1577583
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
پیروانی: اولین کارت قرمز عمرم بود/ امروز برای پرسپولیس خاص است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اولین کارت قرمز دوران ورزشی‌ خود را دریافت کرده و اخراج شده است.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی پس از برتری دو بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: فوتبال برد و باخت دارد، تیم ما خوب بازی کرد و حقش برد بود، نیمه اول هم موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی در مورد دریافت کارت زرد و قرمز از داور این دیدار، گفت: حدود ۴۰ سال است در فوتبال حضور دارم و اولین کار قرمز خود را دریافت کردم، چه زمانی که بازیکن و چه زمانی که مربی و سرمربی و مدیر بودم. امروز یک روز خاص برای ما است و در نهایت اگر حرفی زده‌ام، محترمانه بوده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیراوند با یک بار خوابیدن حتی اگر هم بخواهد وقت تلف کند، نباید کارت زرد بگیرد، گفت: اکثر دروازه‌بان‌های تیم‌های حریف این حرکت را انجام می‌دهند و فکر می‌کنم سخت‌گیرانه بود اما نباید قضاوت خوب تیم داوری را نادیده گرفت و باید به آن‌ها خسته نباشید بگوییم و انشاءالله تلاش می‌کنیم دیگر کارت قرمز نگیریم.

پیروانی افزود: صحبت‌های من خیلی محترمانه بود و بحث خاصی نبود و دوست نداشتم علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است از بازی بعدی محروم شود.

وی درباره اظهارات فرشاد فرجی مبنی بر اینکه ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس متاسفانه مشکل مالی دارد و دریافتی ۳۰ درصد است، همه در حال تلاش کردن هستند و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گوییم و از هواداران نیز تشکر می‌کنیم و از هوادران درخواست می‌کنیم حمایت کنند تا به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگشت عیسی و گلزنی وی در دیدار مقابل تراکتور، اظهار کرد: او بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس بازی کرد و روز خوبش بود و موفق شد گلزنی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس