کد خبر 1577590
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
ترخیص قطعی ۸ هزار خودرو سواری از گمرکات کشور

گمرک ایران اعلام کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری ۸ هزار و ۴۰ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۵۷ میلیون دلار وارد و از گمرکات کشور ترخیص شده است.

به گزارش مشرق، در بین شرکت‌های واردکننده خودرو سواری به کشور، شرکت تولید اتومبیل سایپا با واردات یک هزار و ۹۴۷ دستگاه خودرو سواری در ۱۱ ماهه سال جاری در صدر عمده‌ترین واردکننده خودرو سواری به کشور قرار گرفت.

شرکت کرمان خودرو با واردات ۱۰۰۰ دستگاه، معین خودرو ایرانیان با ۷۳۶ دستگاه، ماموت خودرو با ۶۱۶ دستگاه، بهمن موتور با ۵۹۷ دستگاه، ایران خودرو با ۵۰۶ دستگاه، ایساکو کیش با ۴۵۰ دستگاه، کرمان موتور با ۲۹۹ دستگاه، کوشا خودرو نگین با ۲۱۸ دستگاه و پارس خودرو با ۴۶۳ دستگاه، در رده‌های بعدی شرکت‌های عمده واردکننده خودرو قرار گرفتند.

این گزارش می‌افزاید: ۶ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو سواری در ۱۱ ماهه سال جاری، توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی توسط سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

بر اساس این گزارش، در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۳۲۱ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۰ میلیون و ۱۸۱ هزار دلار وارد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    که چی ؟ چه مشکلی حل کرد ؟ فقط ۵ تا ۱۰ درصد جامعه ماشینهاشون نو کردند ( باید توسان ۲۰۱۷ صفر ۴ میلیارد میخرید الان ۲۰۲۳ ۴ میخره ) و دولت و وزارت صمت به پولی رسیدند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    همه اینایی که مجوز واردات دارند و از ۵ جا میخورند مثل سایپا و کرمان موتور و... مقصر الان وضع خودرو کشور هستند حکومت عمدا سی ساله مشکل حل نمیکند این برنامه بالاتر از دولتها چیده میشه و دولت هم منفعت میبره مهندسی بازار نتیجه داد تا رنج ۱میلیارد با تزریق قطره چکانی داخلی ها زدن تو کوشش چینی و وارداتی هم بالای ۱/۵ تاو..... و همه رانت خوارها با هم کوفت میکنند و بی رگ به تمام معنا یه با شرف توشون نیست چه برسه مسلمان با شرف
  • محمد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    دیگر برای مردم فرقی نمیکتد‌ مافیا کار خودش را کرد. ، یا خود حاکمیت مافیاست. یا از مافیا حمایت. میکند. خودرو که به ارزو تبدیل شد. پرای ۷ میلیونی شده ۳۰۰ میلیون ، هرچه ضرب و تقسیم میکنیم. هزینه ساخت نمیتونه اینقدر باشه پس مافیای خودرو کارش رو خوب بلده تا جایی که نمایندگان مخالف گرانی خودرو در دوره قبل همگی رد صلاحیت شدند..
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    آیا هدف دولت که می گفتند برای رقابت با خودرو سازان داخلی و کاهش وتعدیل قیمتها بود محقق شده یا هدف به جیب زدن سود کلان برای سرمایه داران و دلالان است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس