کد خبر 1577594
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
برنی سندرز: نتانیاهو به کودکان غزه گرسنگی می‌دهد

سناتور آمریکایی گفت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حال گرسنگی دادن به کودکان نوار غزه است.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی در توییتی به این نکته اشاره کرد و ویدئویی را نیز از وضعیت کنونی زندگی ساکنان غزه منتشر کرد.

به نقل از خبرگزاری سما، سندرز نوشت: آمریکا نباید شریک این اقدامات باشد. به دلیل حملات رژیم صهیونیستی و محدودیت‌های اعمال شده برای ورود کمک‌های بشردوستانه، مقدار بسیار کمی از غذا، آب، دارو و سوخت لازم به نوار غزه می‌رسد.

این سناتور آمریکایی افزود: نمی‌توانم کلماتی برای توصیف این وضعیت خطرناک پیدا کنم و نمی‌دانم تا چه حد می‌تواند بدتر شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: صدها هزار کودک در نوار غزه از گرسنگی رنج می‌برند و نمی‌توانند آب آشامیدنی سالم به دست آورند. براساس اطلاعات سازمان ملل، همه ساکنان غزه با قحطی مواجه هستند و در حال حاضر حدود ۳۷۸ هزار نفر از گرسنگی رنج می‌برند.

سندرز همچنین با اشاره به اینکه بسیاری از موسسات بهداشتی در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیدند و یک کارمند حوزه بهداشت در تلاش برای نجات کودکان جان خود را از دست داد، کارکنان بهداشتی در این منطقه را «قهرمان» توصیف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    کار صهیونیست حرامزادگی هست ، چرا تو سنا کاری نمی کنی؟! چرا به وتو اعتراض نمی کنی!؟
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مِستر برنی سندرز!، لطفاً خودتان بفرمایید آیا این توییتت شما که محتوی شعارهای دروغین حقوق بشری(!) است را باور کنیم یا صدور آشکار چندمین وتوی پیشنویس پیشنهادی آتش بس در غزه، در جلسه ی شورای امنیت(!) را که مجدداً توسط آمریکا صادر شد و علاوه بر این، اهداء و ترانزیت انواع بمبهای ممنوعه توسط شما به رژیم جعلی صهیونیستی را که حتی با ژست جنتلمن مابانه هم نمی توانید این حقیقت تلخ تاریخی را پشت کراوات هاتون پنهان کنید ! ، این شما آمریکایی ها هستید که مجوز قتل عام ، جنایت، کودک کشی و نسل کشی و گرسنگی در غزه ی مظلوم را صادر کرده اید !!!. تعجب مردم جهان در این است که شما چقدر پَست شدید که سگها و گربه هایتان را سیر نگه می دارید ولی با وقاحت تمام از قتل عام وحشتناک انسانها ، اعم از زن و بچه و سالخورده ها لذت می برید!!!، البته دلیلش کاملاً واضح و آشکار است ، چون شکمهای سران و سرمایه داران شما از حرام انباشته شده و به حرام خوری به هر قیمت ، عادت کردید!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس